Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

"ΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΛΙΑΣ ΨΙΝΑΚΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΟ ΕΓΩ ΘΑ ΑΡΝΗΘΩ"



Μπορεί οι φήμες να την ήθελαν στο ρόλο κριτή για το νέο κύκλο του «Ελλάδα Έχεις Ταλέντο», αλλά μιλώντας στην κάμερα της «Ελένης», η Ευγενία Μανωλίδου άφησε ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα για το αν θα συμμετέχει ή όχι.Πρώτα απ΄όλα, αποκάλυψε πως έχει πολύ καιρό να μιλήσει με το κανάλι:«Δεν έχω κάνει τελευταία κάποια συζήτηση. Έκανα κάποια πριν καιρό, αλλά δεν έχει ξαναγίνει έκτοτε».
Σε περίπτωση πάντως που πει το «ναι», θα εξαρτηθεί από πολλές παραμέτρους:«Εξαρτάται από πολλές παραμέτρους για το αν θα είμαι στο Ελλάδα Έχεις Ταλέντο. Μια από τις παραμέτρους είναι και ο Ηλίας Ψινάκης!»
Τέλος, μίλησε και για τον σύζυγο της Άδωνι Γεωργιάδη:
«Πάντα τον στηρίζω. Ο,τι και να κάνει. Άμα είναι εκείνος καλά, είμαι κι εγώ! Εύχομαι να είναι πάντα γερός, δυνατός και ν΄ανταπεξέρχεται σε οποιοδήποτε αγώνα!»
Άλλωστε κατά την άποψη της, «ο καθένας έχει το δικαίωμα της γνώμης του και μπορεί να εκφράζεται όπως θέλει. Δεν αγαπάμε κάποιον επειδή υποστηρίζει ένα κόμμα, αλλά επειδή είναι μέλος της οικογένειας μας!»


Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου