Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

"Έχω τσακωθεί με την Άννα Δρούζα γιατί με κάλεσε στην εκπομπή της ως παρατράγουδο"!

Στο περιστατικό που έγινε στην εκπομπή της Άννας Δρούζα όταν ήταν καλεσμένη η Μαρία Μπεκατώρου αναφέρθηκε η τελευταία στο “Πρωινό mou”.

Η ξανθιά παρουσιάστρια του Τηλεάστυ αλλά και new entry του Mega αναφέρθηκε στη διαμάχη της με την Άννα Δρούζα.

“Βεβαίως και έχω τσακωθεί. Εγώ βασικά δεν μασάω τα λόγια μου. Δηλαδή, αν κάποιος με στενοχωρήσει ή με εκνευρίσει θα του το πω. Μια μόνο παρουσιάστρια με έχει κάνει κι έχω αισθανθεί άσχημα. Η Άννα Δρούζα. Είναι ο μόνος άνθρωπος με τον οποία είχα ενοχληθεί και είχα στενοχωρηθεί πρώτα. Και εγώ, αλλά και η οικογένειά μου και ο άντρας μου.

Είχα πάει πριν από χρόνια στην εκπομπή της, ως καλεσμένη να μιλήσουμε με την τηλεοπτική πραγματικότητα και βρέθηκα ανάμεσα σε όλους τους πρωταγωνιστές των εκπομπών της Αννίτας Πάνια- που δεν τους κατηγορώ- αλλά για κάτι άλλο με είχαν φωνάξει και για αλλού βρέθηκα“, τόνισε.

Ο Γιώργος Λιάγκας τη ρώτησε αν την κάλεσαν τελικά σαν ένα trash πρόσωπο.

“Ναι, ως “παρατράγουδο”. Γι’ αυτό τα βάζω με τον εαυτό μου πολλές φορές. Γιατί δεν θέλω κάποια φορά να δημιουργήσω άσχημη εντύπωση. Κι αυτό με πνίγει! Ότι δεν μπορώ, δηλαδή, να συμπεριφερθώ όπως πρέπει να συμπεριφερθώ. Και πνίγω το συναίσθημά μου και τη στενοχώρια μου για να μη στενοχωρήσω άλλους. Ντρέπομαι κι αυτό χρήζει ψυχανάλυσης!Προσπάθησα να βρω την παραγωγή, αλλά δεν κατάφερα να βρω κανέναν. Έτσι έστειλα ένα φωνητικό μήνυμα“, απάντησε η Μαρία.

Τέλος, τόνισε ότι κανένας δεν της ζήτησε συγγνώμη αν και θα έπρεπε.

Πηγή: cosmo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου