Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Χτυπάει κόκκινο η γυμνή φωτογράφιση της Andrea McLean (Δείτε φωτό!!!)


Η Andrea McLean μπορεί να είναι 42 χρονών αλλά η αυτοπεποίθησή της χτυπάει κόκκινο. Το αποδεικνύει με τη γυμνή φωτογράφισή της μετά από μια "δίαιτα σούπας" που ακολούθησε.
Μητέρα δυο παιδιών και γυναίκα δυναμική, γεμάτη έμπνευση, η Andrea συμφώνησε να στηθεί στο φωτογραφικό φακό για το περιοδικό Closer σε σέξι πόζες.


Η προσπάθειά της να χάσει κιλά απέδωσε καρπούς με αποτέλεσμα να κατέβει τέσσερα νούμερα στα ρούχα της, από το large στο medium!
Μοιράστηκε, λοιπόν, το κατόρθωμά της, αν και, όπως δήλωσε η ίδια, αισθανόταν αγχωμένη πριν ποζάρει γυμνή μπροστά από ένα μπουντουάρ, δείχνοντας άκρως προκλητική. Το έκανε όμως τώρα που μπορεί και έχει τα προσόντα.
"Έχω μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση τώρα από ό,τι είχα στα τριάντα μου", λέει χωρίς να συγκρίνει τον εαυτό της με τα top model: "Ποτέ δε θα γίνω Cindy Crawford, αλλά είμαι χαρούμενη που είμαι εγώ".

Πηγή: Nooz

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου