Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠ.ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ-ΜΑΝΤΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΨΑΛΙΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ

Γεννήθηκα στην Πάτρα και σπούδασα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών απ' όπου αποφοίτησα.

Έχω δύο παιδιά, τον Ηλία που εργάζεται ως σύμβουλος σε πολυεθνική εταιρεία και το Γιάννη που είναι τελειόφοιτος του τμήματος Μηχανολογίας του ΑΤΕΙ Πειραιά.


Διορίστηκα στη Μέση εκπαίδευση στην επαρχία και εδώ και τριάντα πέντε χρόνια ζω και εργάζομαι σε σχολεία της Καλλιθέας, με τελευταίο σταθμό το 1o Λύκειο Καλλιθέας, όπου υπηρετώ ως Διευθύντρια.

Ως ενεργό μέλος της κοινωνίας της Καλλιθέας αποφάσισα να ασχοληθώ με τα θέματα του Δήμου μας, γιατί τα προβλήματα μιας κοινωνίας λύνονται με τη συμμετοχή όλων μας.

Απευθύνομαι στους συμπολίτες μου και ζητώ την ψήφο τους, για να προσφέρω όπου και όσο μπορώ.


Με εκτίμηση,

Καπετανάκη - Μαντά Παναγιώτα

2 σχόλια:

  1. ΚΥΡΙΑ ΜΑΝΤΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΕ ΠΗΡΑΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ; ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΤΕ; ΕΓΩ ΣΤΟ ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ ΨΗΦΙΖΩ; ΔΕ ΜΕΤΡΑΝΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΟΥΚΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή