Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΗ!


Σε νέες περιπέτειες θέλουν να βάλουν οι Αλβανοί τον Χρυσαυγίτη Ρομπέρτο Χαΐδη η σύλληψη του οποίου φαίνεται πως αποτελεί μείζον θέμα για τις αλβανικές αρχές.

Όπως ανέφερε ο Ρομπέρτο Χαΐδης σε δημοσίευσή του στο Facebook, οι Αλβανοί έχουν εκδώσει νέο ένταλμα σύλληψης για τον ίδιο και τον γιο του τον Θωμά και επρόκειτο να τους συλλάμβαναν χθες που θα ταξίδευαν για Αλβανία όπου θα γιόρταζαν οικογενειακώς τα γενέθλια του Ρομπέρτου. Τελικά το ταξίδι ματαιώθηκε έπειτα από τηλεφώνημα που έλαβε από τους γονείς του οι οποίοι τον πληροφόρησαν για το πως έχουν τα πράγματα. Μάλιστα λίγο ποιο πριν είχαν δεχτεί και "κατοίκων επίσκεψη" από άντρες της αλβανικής αστυνομίας οι οποίοι στην προσπάθεια τους να ψάξουν το σπίτι για να δουν μήπως κρύβεται εκεί ο Ρομπέρτος προπηλάκισαν ακόμη και τους ηλικιωμένους γονείς του.

«Σήμερα 28 Αυγούστου έχω τα γενέθλια μου. Περίμενα να κόψω την τούρτα μου με την οικογένειά μου όπως κάνω κάθε χρόνο λόγο που ποτέ δεν κάνω γιορτή γιατί το αλβανικό καθεστώς δεν μου επέτρεψε να έχω χριστιανικό όνομα (είμαι βαπτισμένος με αυτό το όνομα κρυφά από την γιαγιά μου Σωτηρία). Ξαφνικά χτυπά το τηλέφωνο, ακούω τρομαγμένη την μάνα μου να μου λέει ότι έχουν πάλι ένταλμα συλλήψεως για έμενα και τον μεγάλο μου γιο Θωμά. Σήμερα είναι 28-8-2013, εγώ στις 27-8-2013 πέρασα τα αλβανικά και ελληνικά σύνορα, διαβεβαιώνοντας με ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα με την σύλληψή μου και ότι έχει διαγραφεί το ένταλμά μου από τις αλβανικές αρχές. Ετοιμαζόμουν να επιστρέψω στην Αλβανία διότι δεν έχω τελειώσει ακόμα την δουλειά μου στην επιχείρηση μου και ειδοποιήθηκα από τους γονείς μου να μην επιστρέψω διότι και πάλι είμαι καταζητούμενος μαζί με τον γιο μου Θωμά. Αυτό ήταν το δώρο γενεθλίων μου από το αλβανικό καθεστώς», έγραψε στο προφίλ του στο Facebook ο Χρυσαυγίτης Ρομπέρτο Χαΐδης.

Από τα λεγόμενα του Ρομπέρτου ένα είναι ξεκάθαρο, οι Αλβανοί του την είχαν στημένη διότι μια μέρα πριν τον διαβεβαίωναν πως δεν συντρέχουν λόγοι για την σύλληψή του. Φαίνεται πως ίσως είχαν πληροφορίες για το ταξίδι που επρόκειτο να κάνει για τα γενέθλιά του κι έτσι του φύλαγαν ως "δώρο έκπληξη" το ένταλμα σύλληψης.

Σύμφωνα με την aftonomi.gr πριν από λίγες μέρες είχε ξανασυλληφθεί μαζί με τον γιο του όπου παρέμεινε για έξι ώρες στα αλβανικά κρατητήρια για να τον ανακρίνουν για τις διασυνδέσεις του με την Χρυσή Αυγή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου