Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Δ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗ: Μ@Λ@ΚΕΣ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ!


"Είμαι μοντέλο, κάνω φωτογραφήσεις! Θα δείτε τι θα πάθετε... Γιατί δουλεύω με το σώμα μου!"... επαναλάμβανε στους αστυνομικούς που σταμάτησαν το μικρού κυβισμού αυτοκίνητό της στις 8 Φεβρουαρίου, μετά από παραβάσεις του ΚΟΚ, το μοντέλο Δήμητρα Αλεξανδράκη. Θέση την οποία υποστήριξε και στην ακροαματική διαδικασία, ενώπιον της προέδρου και της εισαγγελέως της έδρας, υπερασπιζόμενη τον εαυτό της.

Να θυμηθούμε το περιστατικό. Όταν μετά από μικρή καταδίωξη οι αστυνομικοί ακινητοποιούν το "ύποπτο" όχημα, ένας από αυτούς πλησιάζει από την πλευρά του οδηγού το Smart που οδηγούσε το γνωστό μοντέλο και της ζητά ευγενικά το δίπλωμα της, την άδεια κυκλοφορίας και το ασφαλιστήριο. "Και που θες να ξέω εγώ που είναι η άδεια; Έχω 5 αυτοκίνητα!" απαντάει η οδηγός και πετάει το δίπλωμα της στους αστυνομικούς. "τελειώνετε γιατί δεν έχω καμία όρεξη να ασχολούμαι βραδυάτικα με μπάτσους!", τους λέει ενώ μόλις βλέπει ότι τα πρόστιμα που της βεβαιώνονται είναι ύψους 2.200 ευρώ γίνεται έξαλλη λέγοντας "τι κάνετε εκεί ρε μ...ες; Γ...ώ το σπίτι σας... να πεθάνετε από καρκίνο!". Η συνοδηγός του οχήματος είναι επίσης μοντέλο, η Άννα Διαμαντοπούλου, η οποία προσπαθεί να την ηρεμήσει.

Σύμφωνα με τα Παραπολιτικά, το επεισόδιο συνεχίζεται με το νεαρό μοντέλο να εξοκολουθεί να επιτίθεται ραστικά στους αστυνομικούς, οι οποίοι έχουν ήδη ενημερώσει για συνδρομή οχήματος από το Τμήμα Τροχαίας Ελληνικού με σκοπό τη διενέργεια αλκοτέστ στην οδηγό. Το μοντέλο φυσικά ήταν ...τύφλα, όπως αναγράφει το δημοσίευμα.

Ενώ οι αστυνομικοί την οδηγούν στο περιπολικό, η Δ. Αλεξανδράκη τους φώναξε "Εγώ δεν πάω πουθενά. Θα πάρω τώρα τηλέφωνο βουλευτή." Την επομένη οδηγήθηκε στο αυτόφωρο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου