Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Η ΓΥΝΑΙΚΑ-ΑΡΑΧΝΗ, Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΗ ΠΑΓΙΔΑ ΜΕ ΤΟ 1 ΕΚ.ΕΥΡΩ!



ΤΙΝΑΞΕ ΤΗΝ ΜΠΑΓΚΑ - ΠΩΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕ ΤΟΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟ ΣΥΖΥΓΟ ΤΗΣ 

  ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Γράφει ο Βασίλης Χήτος

Εκείνος πλούσιος κληρονόμος με πολλά ακίνητα σε διάφορες περιοχές φιλέτα της Αθήνας, της Πάτρας και του Πόρου. Εκείνη πάλι η ξανθιά σταχτοπούτα καθηγήτρια Αγγλικών με καταγωγή από την Ερέτρια που της άρεσαν η πλούσια ζωή κι οι...πλαστικές επεμβάσεις.
Σενάριο κινηματογραφικής ταινίας με έντονα στοιχεία μίσους και πάθους θυμίζει ο τρόπος με τον οποίο κατάφερε να εξαπατήσει τον σύζυγο της μια 38χρονη καλλονή, η οποία αφού πρώτα τον έπεισε με τα ψεύτικα συναισθήματα της, στην πορεία ξεκίνησε να τον εκμεταλλεύεται και να του αποσπά μεγάλα χρηματικά ποσά. Ως αποτέλεσμα της δεκαοχτάχρονης σχέσης τους ήταν εκείνη να εγκαταλείψει μέσα σε μια νύχτα την συζυγική τους εστία και φεύγοντας να βάλει στην τσέπη της και έναν τραπεζικό λογαριασμό με ένα εκατομμύριο ευρώ.

Όπως ισχυρίζεται ο ίδιος στην από 1/3/13 μήνυσή του που κατέθεσε εναντίον της στην Ασφάλεια Πατρών για κακουργηματική απάτη και κλοπή, η 38χρονη την μοιραία νύχτα και μέσα στο ποτήρι με το κρασί που τον κέρασε, υποψιάζεται ότι του έριξε υπνωτικό με αποτέλεσμα να χάσει τις αισθήσεις του και να αποκοιμηθεί την ώρα που εκείνη έκανε φύλλο και φτερό κάθε σημείο του σπιτιού. Για τον λόγο αυτό και προκειμένου να επιβεβαιωθεί η υποψία του αλλά και να διαπιστωθεί η επικινδυνότητα της ουσίας που χωρίς να το γνωρίζει ήπιε, ο 48χρονος έχει υποβληθεί σε όλες τις απαραίτητες τοξικολογικές εξετάσεις, ενώ σε λίγες ημέρες αναμένονται τα αποτελέσματα τους, τα οποία και θα αποτελέσουν στοιχεία της δικογραφίας που έχει σχηματιστεί εναντίον της.

Από την ημέρα εκείνη η όμορφη 38χρονη έχει εξαφανιστεί, ενώ ο Σ.Μ μετά από τα όσα έγιναν είναι αποφασισμένος περισσότερο από κάθε άλλη φορά να διεκδικήσει τα χρήματα που του ανήκουν και να την κλείσει στην φυλακή «Θέλω να την δω στη φυλακή εκείνη αλλά και όποιους την βοήθησαν να βάλει σε εφαρμογή το σατανικό της σχέδιο που λίγο έλειψε να με στείλει στον τάφο» μας είπε o 48χρονος Σ.Μ, ο οποίος το πρώτο που ζήτησε από τους δικηγόρους του ήταν να κάνουν τα πάντα ώστε να παγώσουν έστω και προσωρινά τον τραπεζικό λογαριασμό που έγινε η αφορμή για να ξεσπάσει ανάμεσα στο ζευγάρι μια ανελέητη κόντρα. Έτσι το Μονομελές Πρωτοδικείο της Πάτρας, απαγορεύει στην τράπεζα να αποδώσει στην 38χρονη το χρηματικό ποσό του λογαριασμού με 904.000 ευρώ, που ναι μεν έχει ανοιχτεί στο όνομα της, αλλά λόγω της κρισιμότητας της υπόθεσης επιβάλλει τη δέσμευσή του.
«Τα λεφτά είναι δικά μου, μου ανήκουν ήταν από αποζημίωση απαλλοτρίωσης ακινήτου από κληρονομιά. Έχω όλα τα αποδεικτικά έγγραφα που μαρτυρούν πως εγώ είμαι ο δικαιούχος» εξηγεί ο 48χρονος και μας εξιστορεί όλα τα γεγονότα «Για πάρα πολλά χρόνια η θεία που με μεγάλωσε βρισκόταν σε δικαστική διαμάχη με τον δήμο της Νέας Ιωνίας διότι είχαν απαλλοτριώσει οικόπεδο της το οποίο μεταγενέστερα έγινε πλατεία χωρίς να της δώσουν καμία αποζημίωση. Έτσι λοιπόν ξεκίνησε τον δικαστικό της αγώνα, αλλά δυστυχώς δεν πρόλαβε να τον ολοκληρώσει γιατί πέθανε. Κληρονόμος όλης της περιουσίας της είμαι εγώ με αποτέλεσμα πριν από λίγες μέρες να κερδίσω το δικαστήριο το οποίο μου επιδίκασε ως αποζημίωση το ποσό το 1.350.000 ευρώ. Στα χέρια μου εγώ πήρα μια επιταγή του ενός εκατομμυρίου, αφού τα υπόλοιπα χρήματα πήγαν στην Εφορία» εξηγεί ο 48χρονος, ο οποίος από την αρχή κιόλας του γάμου του με την 38χρονη είχε φροντίσει να την ενημερώσει για τα πάντα σχετικά με τα περιουσιακά του στοιχεία, καθώς και τις κληρονομιές που είχε να λαμβάνει από τα συγγενικά του πρόσωπα. «Ήξερε τα πάντα για την ζωή μου από την πρώτη στιγμή. Μάλιστα ήμασταν παντρεμένοι όταν κατάφερα να διεκδικήσω και άλλη αποζημίωση από το δημόσιο που τότε ήταν γύρω στις 300χιλιαδες ευρώ. Τα χρήματα αυτά με την ζωή που έκανε κατάφερε να μου τα φάει μέσα σε λίγα χρόνια. Ήταν απαιτητική σαν γυναίκα, αλλά επειδή την αγαπούσα ήθελα να της κάνω όλα τα χατίρια. Ήθελε να κάνει πλαστικές και δεν της το αρνήθηκα. Της άρεσε να δείχνει νέα και όμορφη.

Η διαθήκη και τα δανεικά

Από το 2002 μάλιστα ο Σ.Μ είχε φροντίσει να την εγκαταστήσει μοναδική του κληρονόμο, αφού οι κακές σχέσεις που διατηρούσε με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας του δεν του έδιναν και πολλές επιλογές «Την εμπιστευόμουν στο 100%. Η γυναίκα μου ήταν άλλωστε, άρα εκείνη θα ήταν και η κληρονόμος μου. Αυτό φυσικά το γνώριζε γι αυτό και φρόντιζε να τα πηγαίνει καλά μαζί μου. Είχα βάσιμες υποψίες πως με απατούσε χωρίς όμως να έχω αποδείξεις» λέει ο 48χρονος, ο οποίος λόγω των χρονοβόρων κληρονομικών του υποθέσεων και της σπάταλης ζωής της συζύγου χρειάστηκε κάποια στιγμή να δανειστεί χρήματα από τον θείο, τον παππού και την μητέρα της 38χρονης. «Από την απαιτητική ζωή που έκανε μου λείψανε κάποια στιγμή χρήματα για τις υποθέσεις μου. Χρειάστηκα τότε τμηματικά γύρω στις 40,000-50,000 χιλιάδες ευρώ τις οποίες και έπρεπε να δανειστώ ώστε να κλείσω υποθέσεις που εκκρεμούσαν. Έτσι μου πρότεινε να δανείζομαι από τα συγγενικά της πρόσωπα τον θείο της, τον παππού της και την μητέρα της. Είχε φροντίσει να τους ενημερώνει και έτσι εκείνοι τα έστελναν. Επειδή μάλιστα φοβούνταν δήθεν ότι ίσως χάσουν τα χρήματα τους, με ανάγκασαν κάποια στιγμή να υπογράψω συναλλαγματικές ύψους 500χιλιάδων ευρώ, ένα απίστευτα μεγάλο ποσό με υπέρογκους τόκους. Η γυναίκα μου, μου έλεγε να υπογράψω γιατί αφού είναι αυτή στη μέση δεν θα μου διεκδικήσουν ποτέ τοκογλυφικά χρήματα.
Ο Σ.Μ πήρε τα χρήματα κάλυψε τις υποχρεώσεις του, ενώ λίγο καιρό αργότερα η επιδίκαση της αποζημίωσης τον έκανε και πλουσιότερο κατά ένα εκατομμύριο ευρώ «Η αποζημίωση ήρθε στα χέρια μου σε επιταγή, όπως είναι το λογικό, με αποτέλεσμα να πρέπει να κατατεθεί στη τράπεζα. Συζητήσαμε μαζί και με έπεισε να πάμε σε υποκατάστημα της Πάτρας, όπου εργάζεται ο γνωστός του συζύγου μιας φίλης της και να ανοίξουμε ένα κοινό λογαριασμό. Κοινό λογαριασμό για να μην κινηθεί δικαστικά ο θείος της, όπως μου είπε και με έπεισε. Έτσι στις 27 Φεβρουαρίου πήγαμε και έδωσα την έγκριση να ανοιχτεί ένας κοινός λογαριασμός. Το βράδυ όμως της ίδιας ημέρας, με ενημέρωσε πως ο θείος της, λόγω των συναλλαγματικών που του είχα υπογράψει είχε εκδώσει διαταγή πληρωμής για να μου κατάσχει τα χρήματα και ότι για να μην συμβεί αυτό θα έπρεπε να ανοίξω νέο λογαριασμό αποκλειστικά και μόνο στο όνομα της. Από την σύγχυση εκείνη την ώρα ούτε καν που το σκέφτηκα, πήρα την απόφαση να το κάνω».
Μια μέρα μετά και για την ακρίβεια στις 28 Φεβρουαρίου, ο 48χρονος έδωσε ραντεβού στη γυναίκα του στο ίδιο υποκατάστημα της Πάτρας, προκειμένου να ανοίξουν το νέο λογαριασμό αποκλειστικά και μόνο στο όνομα της «Εκείνη ήρθε να με βρει με ταξί. Κατέβηκε γρήγορα και μπήκε στην τράπεζα. Εγώ τον ταξιτζή τον γνώριζα από παλιά χωρίς εκείνη να το ξέρει. Μίλησα για λίγο μαζί του όταν άρχισε να μου εξιστορεί όλα όσα του έλεγε η γυναίκα μου καθ όλη την διάρκεια της διαδρομής του «Αυτή θα σου φύγει» μου είπε «Με ρωτούσε αν έχω πάει Κωνσταντινούπολη και αν γνωρίζω πως είναι εκεί η ζωή. Ο άνδρας της -μου εξήγησε- πως την απατούσε και έπαιζε τζόγο και ήταν αποφασισμένη να του φύγει» κατέληξε ο φίλος μου και αποχαιρετιστήκαμε» εξηγεί ο 48χρονος και προσθέτει «Από την μια η αγωνία με τα χρήματα που διεκδικούσε ο θείος και η μητέρα της και από την άλλη είχα στο μυαλό μου και τα λεγόμενα του ταξιτζή. Δεν ήξερα τι να κάνω. Μπήκα στην τράπεζα ανοίξαμε τον λογαριασμό στο όνομα της με το ένα εκατομμύριο και φύγαμε να πάμε για ένα καφέ ώστε να μιλήσουμε και να της αποκαλύψω όλα όσα είχα μάθει. Εκεί προσπάθησε να με πείσει πως όλα ήταν ψέματα και πως ο ταξιτζής δεν κατάλαβε τι ακριβώς του έλεγε.

Η μοιραία νύχτα

Το ίδιο βράδυ μάλιστα εκείνος της εξήγησε πως θα χρειαστεί να πάνε εκ νέου στην τράπεζα, αφού είχε πάρει την απόφαση να μεταφέρει τα χρήματα σε δικό του λογαριασμό «Ήμασταν στο σπίτι και παραγγείλαμε κάτι απΆ έξω να φάμε. Μου έβαλε μάλιστα να πιω και ένα ποτήρι κρασί έτσι για να χαλαρώσω, όπως μου είπε από την ένταση της ημέρας. Ήπια μια γουλιά, ενώ εκείνη ούτε που άγγιξε το δικό της. Κάτι μου συνέβη εκείνη την στιγμή, με αποτέλεσμα να μου χυθεί το υπόλοιπο. Λίγα λεπτά αργότερα όλα σκοτείνιασαν. Με έπιασε τέτοια νύστα που δεν μπορούσα να κρατήσω τα μάτια μου με τίποτα ανοιχτά. Πρέπει να κοιμόμουν τουλάχιστον τέσσερις ώρες, όταν ξύπνησα από ένα δυνατό θόρυβο. Σηκώθηκα τα φώτα ήταν κλειστά και οι πόρτες και τα παράθυρα ανοιχτά. Την βλέπω όρθια να ψάχνει σ ένα έπιπλο, που ήξερε πως εκεί είχα όλα μου τα χαρτιά, της μιλάω και δεν μου δίνει ιδιαίτερη σημασία. Το κεφάλι μου έτοιμο να σπάσει. Από το γραφείο ακούω θόρυβο τρέχω δεν πρόλαβα να δω ποιος ήταν, αλλά το παράθυρο ήταν ανοιχτό. Αρχίζω να ψάχνω το κινητό μου τηλέφωνο όμως δεν το έβρισκα. Μέχρι να ανέβω στους επάνω χώρους να δω τι συνέβαινε, εκείνη είχε εξαφανιστεί. Φεύγω σαν τρελός από το σπίτι προκειμένου να αγοράσω μια κάρτα για μια συσκευή κινητού που είχα. Ειδοποιώ τους δικούς μου ανθρώπους, αλλά και πληκτρολογώ μόλις γύρισα στο σπίτι και τον αριθμό του κινητού μου, το οποίο χτυπούσε στην κρεβατοκάμαρα μας. Η κυρία προκειμένου να χάσω χρόνο το είχε κρύψει στο συρτάρι του κομοδίνου. Αυτό που έψαχνε φυσικά ήταν το βιβλιάριο του λογαριασμού που ήταν στο όνομα της, την κάρτα αναλήψεως χρημάτων, καθώς και μετρητά που είχα στο σπίτι». Πέρα απΆ όλα τΆ άλλα μου πήρε και 35,000¤ σε μετρητά που είχα.
Την επόμενη μέρα 1 Μαρτίου, ο 48χρονος καταφέρνει με τους δικηγόρους του να παγώσει προσωρινά με απόφαση τον λογαριασμό ώστε να μην μπορέσει η 38χρονη να σηκώσει ούτε ευρώ «Κινηθήκαμε γρήγορα και το καταφέραμε. Εξαφανίστηκε χωρίς να δώσει ίχνος ζωής. Μία φίλη της και ο θείος της επικοινώνησαν μαζί μου, προφανώς κατΆ εντολήν της, για να μΆ αποτρέψουν να κινηθώ δικαστικά και να με πείσουν να διαπραγματευτώ μαζί της. Από την ημέρα εκείνη δεν έχω με κανέναν επαφή. Δεν με νοιάζει άλλωστε, αφού το μόνο που με απασχολεί είναι τι θα γίνει με τα χρήματα μου, που βρίσκονται στο όνομα της. Θα την βρω την άκρη και θα δικαιωθώ.


Η πολιτική αγωγή
Την πολιτική αγωγή στην υπόθεση έχει αναλάβει το δικηγορικό γραφείο «Παύλος Κ. Σαράκης & Συνεργάτες». Καθόλου τυχαίο, αφού ο ποινικολόγος Παύλος Σαράκης (φώτο) εξειδικεύεται στο χειρισμό λεπτών και δύσκολων υποθέσεων. Στη δικηγορική πιάτσα τον αποκαλούν «pitbull», αφού φημίζεται για τη μαχητικότητά του.
Επικοινωνήσαμε με τον γνωστό ποινικολόγο Παύλο Σαράκη και του απoσπάσαμε την εξής λακωνική δήλωση: «Είναι μία ευαίσθητη υπόθεση που οφείλουμε να τη χειριστούμε με σεβασμό και διακριτικότητα. Έχω λάβει την εντολή να ανακτήσω τα χρήματα και να λογοδοτήσουν οι υπαίτιοι στη Δικαιοσύνη. Και αυτό θα κάνω!».

Οι έρευνες
Τις έρευνες στην υπόθεση έχει αναλάβει από την πρώτη κιόλας στιγμή κλιμάκιο της Ασφάλειας Πατρών, καθώς και της Αθήνας ενώ σύμφωνα με πληροφορίες έχουν βρεθεί πολλά κινητά τηλέφωνα τα οποία χρησιμοποιούσε η 38χρονη χωρίς ο σύζυγος της να γνωρίζει κανέναν από τους αριθμούς τους. Επίσης για την υπόθεση ερευνάται ο ρόλος του θείου και της μητέρας της 38χρονης, ενός νεαρού αστυνομικού και ενός συνταξιούχου, μιας 60χρονης γειτόνισσας, ενός τραπεζικού υπαλλήλου, καθώς και ακόμη ενός άλλου άνδρα που βρισκόταν πολύ κοντά στην 38χρονη. Οι αστυνομικοί ερευνούν το ενδεχόμενο ο 48χρονος να έπεσε θύμα απάτης που είχε στήσει η όμορφη σύζυγός του, με συνεργούς της.

fimotro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου