Στο σημείο έσπευσαν πυροτεχνουργοί για να εξετάσουν τον μηχανισμό.
Ο μηχανισμός αποτελείτο από ένα τετράλιτρο μπιτόνι βενζίνης, ρολόι, οκτώ μπαταρίες και διακόπτη. Το ηλεκτρικό μέρος της βόμβας βρισκόταν σε ένα τάπερ, ενώ όλος ο εμπρηστικός μηχανισμός είχε τοποθετηθεί σε μια νάιλον σακούλα.
Οι αξιωματικοί της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας ανέμεναν το πόρισμα των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων προκειμένου να διαπιστωθεί αν είχε ενεργοποιηθεί ο εμπρηστικός μηχανισμός και ποια ώρα είχε προγραμματισθεί η πυροδότηση του.
Σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες, που μετέδωσε η ΝΕΤ, ο μηχανισμός ήταν ενεργοποιημένος, γεγονός που προκαλεί ανησυχία, καθώς το ξέσπασμα πυρκαγιάς μέσα σε συρμό του μετρό θα μπορούσε να έχει τραγικές επιπτώσεις.
Σημειώνεται ότι από τα όσα έχουν γίνει γνωστά, ο συγκεκριμένος συρμός του μετρό επρόκειτο να ξεκινήσει από το σταθμό του Αιγάλεω με κατεύθυνση το αεροδρόμιο και για το λόγο αυτό ο μηχανοδηγός έκανε έναν έλεγχο, λίγο πριν από το προγραμματισμένο δρομολόγιο.
Ήδη, στο μικροσκόπιο της ΕΛ.ΑΣ. βρίσκεται το οπτικό υλικό από τις κάμερες στους σταθμούς του μετρό, προκειμένου να εντοπιστεί ο μεταφορέας του μηχανισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου