Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

MIA ΛΕΞΗ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΑΣΑΛΟΥ ΗΤΑΝ ΙΚΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΕΚΡΗΞΗ! ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΧΩΣΙΔΙ ΑΠΟ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΖΕΥΓΑΡΙ! ΤΟΝ ΣΤΟΛΙΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΛΕΜΕ! (ΒΙΝΤΕΟ)


Παρών όπως ήταν φυσικό στον τελικό του Survivor ο Κωνσταντίνος Βασάλος τον οποίο αποφάσισε να μην αφήσει ήσυχο ο παρουσιαστής.

Ο Σάκης Τανιμανίδης τον φώναξε κοντά του και του μίλησε για την Τουρκάλα παίκτρια Σαμπριγέ που είχε κερδίσει τις εντυπώσεις της κατά το κοινό παιχνίδι Τούρκων και Ελλήνων παικτών.

«Έχει ωραία χαρακτηριστικά. Και από ότι είδα και στο instagram, άμα έχει και μακρύ μαλλί είναι ακόμα πιο ωραία» είπε ο Κωνσταντίνος Βασάλος όταν ρωτήθηκε και στη συνέχεια ο Σάκης Τανιμανίδης του ανέφερε μία ιστορία που του προκάλεσε μια μικρή αμηχανία.

«Θα σας πω μια σύντομη ιστορία με τη Σαμπριγέ, επειδή γυριζόταν εκεί το τουρκικό Survivor. Όταν βγήκε από το παιχνίδι, έτυχε και την είδα εκεί στη Δομινικανή Δημοκρατία, κι όταν είδα ότι με ήξερε από το παιχνίδι που κάναμε, μου είπε το εξής μοναδικό πράγμα: «Θέλω να πεις κάτι στον Κωνσταντίνο την επόμενη φορά που θα τον δεις»… και μου έκανε καρδιά. Οπότε έχω να σου κάνω μια ερώτηση αν και δεν είμαστε στο Survivor Πανόραμα. Καταρχήν έχω να σου κάνω μια ερώτηση… είσαι ελεύθερος;»

«Είμαι ελεύθερος» απάντησε ο Κωνσταντίνος Βασάλος.

«Θα δούμε λοιπόν, ποτέ μη λες ποτέ».

«Ωραία λόγια. Κολακεύτηκα από αυτά που είπε για εμένα. Τι να πω τώρα, αν ποτέ βρεθώ στην Κωνσταντινούπολη θα τη γνωρίσω από κοντά» είπε ο πρώην παίκτης του Survivor.
Η Βασιλική Αγιαννοπούλου, μια από τις δύο κοπέλες που φερόταν να έχει σχέση με τον Κωνσταντίνο Βασάλο πριν μπει στο παιχνίδι του Survivor, ξέσπασε μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Facebook. Αφορμή για αυτό στάθηκαν οι δηλώσεις του Κωνσταντίνου Βασάλου στην εκπομπή Survivor Πανόραμα, όπου ο ίδιος ξεκαθάρισε: «Στο Survivor μπήκα ελεύθερος και είμαι ελεύθερος!»

Ωστόσο η δήλωση ότι είναι ελεύθερος προκάλεσε την έκρηξη μιας από τις δύο γυναίκες που δήλωναν ότι είναι σε σχέση μαζί του η οποία τον στόλισε κανονικά.
«Έξαλλη όχι για ένα χωρισμό λίγο με αφορά αυτό !!! Έξαλλη για την ασέβεια προς τη Βασιλική που στάθηκα ΚΥΡΙΑ 5 μήνες κ σε σεβάστηκα Κωνσταντινε Βασαλε που δεν έκανα ποτέ καμία δήλωση για τίποτα που είχε να κάνει με τη ζωή μας και σε προστάτευσα !! Έξαλλη γιατί με έβαλες στην ίδια μοίρα με μια γυναίκα που ΕΣΥ έδωσες δικαιώματα όταν πίσω από την πλάτη μου όσο ήμασταν μαζί μιλούσες μαζί της έξαλλη που τολμάς να λες δημόσια για μένα πως εγώ έκανα ό,τι έκανα για δημοσιότητα !!!!!
Ποιος σε ήξερε πριν το παιχνίδι;;; Ποιος θα σε θυμάται κανα 6μηνο 8μηνο μετά ;;;; Κανείς !!!! Ξεκαβάλα και ψάξε να μάθεις ποια είναι η Αγιαννοπουλου !!!!!!!!
Η ομορφιά σου δεν σε κάνει ούτε παιδί με ήθος ούτε καλό παιδί χαμηλών τόνων !!!! Ξεκαβάλα γιατί το καλάμι σπάει εύκολα και η πτώση θα ‘ναι άσχημη !!
Η χειρότερη ήττα γλυκέ μου δεν είναι πως έχασες χθες είναι πως μια γυναίκα που σε είχε θεό της και θρησκεία της εδώ και ενάμιση χρόνο και περισσότερο που θα έκανε τα πάντα για σένα σε έχει ΣΙΧΑΘΕΙ !!!!
Τα φιλιά μου και την αγάπη μου !!!» έγραψε η Βασιλική Αγιαννοπούλου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου