Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

ΕΙΔΗΣΗ ΣΟΚ! Η ΜΑΡΙΑ ΜΕΝΟΥΝΟΣ ΕΧΕΙ ΟΓΚΟ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ - ΕΦΤΑ ΩΡΕΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΗΜΗ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΡΙΑ ΚΑΙ ΗΘΟΠΟΙΟ (ΦΩΤΟ)


Δύσκολες ώρες για την διάσημη ελληνοαμερικανίδα παρουσιάστρια και ηθοποιό, Μαρία Μενούνος. Η Μενούνος, διαγνώσθηκε με όγκο στον εγκέφαλο και υποβλήθηκε σε 7ωρη χειρουργική επέμβαση για να αφαιρεθεί ο όγκος που σύμφωνα με τους γιατρούς είχε μέγαθος μπάλας του γκόλφ.

Ο όγκος, αφαιρέθηκε σύμφωνα με τους γιατρούς με επιτυχία αλλά υπάρχει ο φόβος να δημιουργηθεί ξανά. Τραγική, ειρωνεία: η μητέρα της Λίτσα Μενούνος, πάσχει επίσης από όγκο στον εγκέφαλο 4ου σταδίου.

«Τον Φεβρουάριο νόμιζα ότι είχα πάθει μόλυνση στο αυτί και πήγα στον γιατρό ο οποίος μου είπε: «Τα αυτιά σου δεν έχουν πρόβλημα. Είναι τα πιο καθαρά που έχω δει. Τι άλλο αισθάνεσαι; Αισθάνομαι ζαλάδες και πονοκεφάλους. Χάνω λίγο τα λόγια μου και έχω πρόβλημα να διαβάζω το autocue», διηγήθηκε η Μενούνος στο περιοδικό People.



«Μπορεί να νομίζετε ότι είμαι τρελη, αλλά νομίζω ότι έχω όγκο όπως η μητέρα μου», είπε ακόμα στον γιατρό.

Ο γιατρός της απάντησε ότι φυσικά και δεν είναι τρελή και να έκανε μια αξονική. Η ίδια είπε ότι καθυστέρησε την αξονική γιατί την επόμενη εβδομάδα άρχισε να αισθάνεται καλυτερα. Τον Απρίλιο, η Μαρία έκανε την αξονική και έμαθε δυστυχώς ότι είχε όγκο στον εγκέφαλο. Ενα μηνιγγίωμα. «Δεν έκλαψα. Γέλασα. Νόμιζα ότι κάποιος μου έκανε πλάκα».

Η Μαρία, είπε στους γονείς της τα δυσάρεστα λίγες ημέρες πριν την επέμβαση. Επαθαν σοκ. Αλλά την διαβεβαίωναν ότι όλα θα πάνε καλά.

Η Μαρία έμεινε στο νοσοκομείο 6 ημέρες μετά την επέμβαση. Ο νευροχειρουργός διαβεβαίωσε ότι αφαιρέθηκε το 99,9% του όγκου και ότι υπάρχει πιθανότητα να δημιουργηθεί ξανά σε ποσοστό 6 έως 7%.

Η 39χρονη Μαρία, είπε ότι η μητέρα της πηγαίνει επίσης καλύτερα και ότι ο όγκος της δείχνει να συρρικνώνεται.

Η επέμβαση της Μενούνος έγινε στις 8 Ιουνίου, την ημέρα των γενεθλίων της και είπε ότι μοιράστηκε την περιπέτειά της για να βοηθήσει όποιον μπορεί.

Βλέπει με άλλο μάτι την ζωή και προσπαθεί όπως και η μητέρα της να βλέπει την θετική πλευρά των πραγμάτων.

«Λεω στους ανθρώπους: Όταν το αυτοκίνητό σας κάνει έναν περίεργο θόρυβο το πάτε στον μηχανικό. Γιατί δεν κάνετε το ίδιο και με το σώμα σας; Είμαι τόσο τυχερή μέσα στην ατυχία μου.

Δίπλα της είναι ο αρραβωνιαστικός της Keven Undergaro, και η Μαρία αναρρώνει στο σπίτι της.

eonline.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου