Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

ΑΝΝΕΤ ΑΡΤΑΝΗ: ΗΡΘΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΧΙΟ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΕΡΑΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ!!!


Πριν από έναν χρόνο, η Αννέτ Αρτάνι βίωσε την μεγαλύτερη ευτυχία, καθώς έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί. Ο ερχομός του Γρηγόρη-Μάξιμου, σηματοδοτούσε μια νέα όμορφη αρχή για την τραγουδίστρια. Ωστόσο, σε σύντομο χρονικό διάστημα όλα ανατράπηκαν. Η Αννέτ, ήρθε αντιμέτωπη με την επιλόχειο κατάθλιψη, την εγκατάλειψη του συντρόφου της και αργότερα με τον καρκίνο.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο People τον Αύγουστο, εξομολογήθηκε: «Για ένα διάστημα χρειάστηκε να πάρω μικρή δόση από αντικαταθλιπτικά χάπια, μέχρι να σταθώ και πάλι στα πόδια μου. Μετά, όμως, πείσμωσα και αποφάσισα να τα σταματήσω και να ξεπεράσω το πρόβλημα μιλώντας με τον ψυχολόγο μου και κάνοντας γυμναστική. Η βοήθεια που πήρα με αυτό ήταν πολύ μεγάλη, γιατί ένιωσα πως υπάρχω ξανά κάνοντας κάτι για τον εαυτό μου. Είχα αμελήσει τον εαυτό μου μετά τη γέννα και αφοσιώθηκα εξολοκλήρου στο γιο μου. Τότε πέρασα και ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας, για το οποίο δεν έχω μιλήσει ξανά. Κάνοντας εξετάσεις μερικούς μήνες μετά τη γέννα ανακαλύψαμε ότι έχω καρκίνο. Δεν θέλω να αναφέρω περισσότερα, όμως, για αυτό». Ευτυχώς τα θέματα υγείας της, είχαν θετική εξέλιξη, ωστόσο προέκυψαν άλλα που «γεννήθηκαν» λόγω των παραπάνω.

Η τραγουδίστρια, εδώ και έναν χρόνο μεγαλώνει μόνη της τον γιο της στην Αμερική, αντιμετωπίζοντας δυσκολίες. Η αποχή της από την δουλειά, λόγω των προβλημάτων υγείας που βίωσε δυσκόλεψαν τα οικονομικά της. Η Αννέτ όπως ανέφερε ξανά, δεν έχει καμία βοήθεια για το μεγάλωμα του Γρηγόρη-Μάξιμου. Μάλιστα, τις τελευταίες μέρες η τραγουδίστρια κάνει ένα διαδικτυακό έρανο μέσω του youcaring.com με σκοπό να μαζέψει 20 χιλιάδες δολάρια. Στις πληροφορίες, γράφει ότι προέβη σε αυτή την κίνηση, διότι είναι μια μάνα που παλεύει μόνη για να μεγαλώσει σωστά το παιδί της.

Το peoplegreece.com επικοινώνησε με την τραγουδίστρια, έτσι ώστε να μας αναφέρει περισσότερα γι’ αυτή την κίνηση της και τους λόγους που το κάνει. Σκεπτόμενη μήπως παρεξηγηθεί, μας εξομολογήθηκε: «Αναγκάστηκα να το κάνω γιατί οι δικηγόροι, μου έχουν αποσπάσει μεγάλο χρηματικό ποσό και ακόμη πρέπει να πληρώσω. Μετά την εγκατάλειψη του πρώην συντρόφου μου, βίωσα την επιλόχειο κατάθλιψη και τον καρκίνο, κάτι που με κράτησε μακριά από την δουλειά. Έκανα τις θεραπείες μου και τώρα είμαι μια χαρά. Ωστόσο, προέκυψαν άλλα προβλήματα που με οδήγησαν στο να κάνω τον έρανο μέσω του youcaring.com».

Ρωτώντας την αν μπορεί να μας αποκαλύψει περισσότερα, ανέφερε πως: «Ο πρώην μου αν και μας εγκατέλειψε, αποφάσισε να εμφανιστεί ξανά και διεκδικεί το παιδί. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να βλέπει το παιδί, αλλά αυτός θέλει να το πάρει εντελώς από εμένα, να αναλάβει το μεγάλωμα του. Είμαστε στα δικαστήρια, έτσι, έχω και εγώ το δικό μου δικηγόρο για την υπεράσπιση μου, αλλά κοστίζει πολύ, χιλιάδες δολάρια. Μόνη μου με το παιδί δε μπορώ να αντεπεξέλθω γι΄ αυτό και το έκανα. Πρέπει να παλέψω για το παιδί μου για να μείνουμε μαζί», ενώ συνέχισε λέγοντας: «Επίσης, οι θεραπείες μου κόστιζαν και τα φάρμακα. Σε συνδυασμό με τα έξοδα του παιδιού που έχω αναλάβει τα πάντα μόνη μου και το να μη μπορώ να δουλέψω με έκαναν να ζητήσω βοήθεια».


Η Αννέτ χρειάζεται το ποσό, έτσι ώστε να μπορέσει να πληρώσει τον δικηγόρο της και να έχει ένα αίσιο τέλος όλη αυτή η ιστορία. Μάλιστα, δεν έκρυψε την επιθυμία της να επιστρέψει στην Ελλάδα, κάτι που ζητάει και από τον δικαστή, αφού λυθούν τα προβλήματα της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου