Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

ΒΙΝΤΕΟ: ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΦΟΥΝΤΟΥΛΗ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΑΛΙΟ ΤΟΥ ΦΙΛΟ...!



"ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΛΛΗΠΗΤΗΡΙΑ ΕΙΜΑΙ Κ ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΕΤΡΙΜΜΕΝΟΣ", ΛΕΕΙ Ο ΠΑΛΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΦΟΥΝΤΟΥΛΗ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟ..
"ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΑΡΕΣΕ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ, ΑΛΛΑΞΑ ΛΙΓΑΚΙ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΣΑ ΑΝ ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΑΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝΑ.. ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΗΣ Η ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.. ΕΛΠΙΖΩ ΜΕ ΕΣΑΣ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΩ ΕΠΑΦΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ"... ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ:

Ήξερα πως αγαπούσες αυτό το κομμάτι και μου ζητούσες να το τραγουδάω, και όμως δεν το τραγούδησα ποτέ...τώρα νομίζω πως ήρθε η ώρα..με μια μικρή παραλλαγή στους στίχους..Στο αφιερώνω Καλο ταξίδι φιλαράκι μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου