Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

H "KYΡΙΑ" ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΕ Ο ΛΑΚΗΣ ΓΑΒΑΛΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ


Ελεύθερος είναι από εχθές ο Λάκης Γαβαλάς ύστερα από 14 μήνες στις φυλακές του Κορυδαλλού. Φορούσε μια λευκή μπλούζα που έγραφε επάνω «FRRE DA» ενώ δήλωσε «Έγινα πιο διάσημος από πριν, αλλά για λάθος λόγους». «Είμαι τρεις ώρες μετά την αποφυλάκισή μου και νομίζω ότι θα χρειαστεί αρκετός χρόνος για να καταλάβω τι καλό έκανε η κράτησή μου στο πανελλήνιο». «Το πιο χαρούμενο πράγμα που ένιωσα στη φυλακή είναι οι εξετάσεις που έκανα... κολλητά και έδειξαν ότι είμαι γερός οργανισμός! Αυτό η χώρα οφείλει να το ξέρει καλά όποιο αβαντάζ ή κίνδυνο μπορεί να κρύβει. Θέλω να πω ότι επειδή έχω σύμμαχο μου τον κίνδυνο μπορώ και να τον ξεπεράσω. Έχω όμως γνωρίσει και μια σπουδαία “κυρία” στη φυλακή, που λέγεται... υπομονή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου