Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Γλυκιά αλήθεια VS πικρό ψέμα: 1-0


Γράφει η Ντόρα Γιάννα

Η αλήθεια ποτέ δεν χάνει, έχει ένα χρώμα όμορφο γεμάτο λάμψη και σου δίνει μια ανάσα, μια αγαλλίαση, δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα και κανέναν. Θαυμάζω, σέβομαι και εκτιμώ τους φίλους μου, τους γνωστούς, που λένε τα πράγματα ως έχουν!Δεν σου χρυσώνουν το χάπι! Πόσο σιχαίνομαι τις ατάκες του στυλ «Καλά.... είσαι φοβερή σου πάει πάρα πολύ αυτό το φόρεμα»…και μόλις απομακρυνθεί το άτομο που εισέπραξε τα κομπλιμέντα αρχίζει το θάψιμο.
Ο Χρηστός και η Παναγία δεν έχει καθρέφτη η αρκούδα να κοιταχτεί; Έλεος κορίτσι μου… τα γόνατα σου είναι τετράγωνα και μου θες και μπότα ψιλή; Ο πισινός σου σαν την πλατείας «Ομονοίας» και μου θες και κολλητό φόρεμα; ‘Άσε την κοιλιά λες και είναι ετοιμόγεννη!
Ψέμα…ψέμα…ψέμα! Θέλω να μου πεις-" Όχι δεν σου πάει αυτό… μην το φοράς, τονίζει τις ατέλειες σου". Όχι μόνο δεν θα τσατιστώ αλλά θα το εκτιμήσω πάρα πολύ γιατί θα καταλάβω ότι με νοιάζεσαι με αγαπάς, με εκτιμάς σαν άνθρωπο και θες το καλύτερο για εμένα. Αλήθεια….τι δύσκολο πράγμα! Θέλει μαγκιά και τόλμη! Άραγε πόσοι την έχουν….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου