Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Kirsty Gallacher:Η πιο σέξι παρουσιάστρια του Sky Sports (Δείτε φωτό)




Η Kirsty Gallacher επέστρεψε τον Μάιο που μας πέρασε στο δορυφορικό τηλεοπτικό δίκτυο Sky και μίλησε στη Daily Mail για το πώς την αντιμετωπίζουν οι άνδρες ενώ τόνισε πως αν και γυναίκα έχει την εμπειρία να παρουσιάσει μια αθλητική εκπομπή.


«Δεν αντιμετώπισα ποτέ προβλήματα σεξισμού στον Sky. Δεν ήμουν εκεί όταν συνέβη αυτό (σημ. αναφερόμενη στα σεξιστικά σχόλια των παρουσιαστών Richard Keys και Andy Gray οι οποίοι στη συνέχεια απολύθηκαν) και δεν έχω δουλέψει με κανέναν από τους εμπλεκόμενους», δήλωσε η μελαχρινή καλλονή η οποία έχει κάνει και φωτογραφήσεις ως μοντέλο.


Όσον αφορά στο αν μπορεί μια γυναίκα να έχει καλή σχέση με το ποδόσφαιρο;

«Όταν είχα ξεκινήσει πολλοί αναρωτιόντουσαν αν ήθελαν μια γυναίκα να τους μιλάει για ποδόσφαιρο. Πιστεύω πως οι άνθρωποι έχουν μεγαλύτερη κατανόηση τώρα. Δεν βλέπω τον κόσμο πλέον ως ‘κόσμο ανδρών’. Υπάρχουν πολλές γυναίκες που παρουσιάζουν αθλητικές εκπομπές πλέον. Επέστρεψα στον Sky και νιώθω ίση. Ο κόσμος γνωρίζει ότι ξέρω τι λέω. Είμαι 35 χρόνων και έχω εμπειρία και γνώσεις γύρω από τα σπορ. Έχω αποδείξει ότι μπορώ να κάνω τη δουλειά μου», είπε η Kirsty Gallacher.







Πηγή:supercomments.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου