Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, αφού παρέλαβε την καταγγελία από τον πατέρα, αμέσως επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Διευθυντή του υποκαταστήματος στα Χανιά, της εν λόγω Τράπεζας, μετέφερε το περιεχόμενο της καταγγελίας και ζήτησε να γίνει επαναφορά των χρημάτων στο λογαριασμό της φοιτήτριας που αδίκως είχαν "φύγει" με ενέργειες τις Τράπεζας από τον λογαριασμό της, για λογαριασμό οφειλής του πατέρα της.
Τέλος, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καταδικάζει την αδικαιολόγητη "συμπεριφορά" της Τράπεζας, την χαρακτηρίζει επιθετική, άκαιρη, αψυχολόγητη, χωρίς κοινωνική ευαισθησία, και καλεί τους καταναλωτές σε εφοδιασμό ψυχραιμίας και δύναμης για αντιμετώπιση παρομοίων "πρακτικών" και τις Τράπεζες να μη προβαίνουν σε όμοιες πρακτικές, δεν τις τιμούν αλλά και καταρρακώνουν το κοινωνικό πρόσωπο που διακηρύττουν.
Flashnews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου