Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

ΠΟΙΑ ΓΝΩΣΤΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΑΜΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ



Γονείς για πρώτη φορά θα γίνουν σε εφτά μήνες η Φαίη Ζαφειράκου και ο σύντροφός της, Ανδρέας Κομπόσης, αφού η 26χρονη ηθοποιός είναι ήδη 2,5 μηνών έγκυος.
Η κάμερα του Star συνάντησε το ζευγάρι μετά την επίσκεψη στο ιατρείο του γυναικολόγου της ηθοποιού και οι δυο μέλλοντες γονείς μίλησαν για το ευτυχές γεγονός: «Είμαι 26 χρονών, δεν είμαι και τόσο μικρή. Νομίζω ότι είναι πολύ καλή ηλικία, γιατί θα είμαι πολύ κοντά με το παιδί μου» είπε η Φαίη Ζαφειράκου. Ο σύντροφός της δήλωσε: «Εγώ την πρώτη νύχτα (που έμαθα για την εγκυμοσύνη) δεν κοιμήθηκα καθόλου. Ξενύχτησα με τη σκέψη αυτή. Ήμουν και είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Το βλέπω σαν συνέχεια της ζωής το παιδί». Αμέσως μετά, η γνωστή ηθοποιός πρόσθεσε: «Σίγουρα είναι από τις πιο ευτυχισμένες περιόδους της ζωής ενός ανθρώπου και μιας γυναίκας που θα αποκτήσει ένα παιδί, αλλά δεν παύει να είναι μια δύσκολη περίοδος. Αλλάζουν τα πάντα».Ο γάμος δεν είναι στα άμεσα σχέδιά τους προς το παρόν, αφού για τη Φαίη Ζαφειράκου ο ερχομός του παιδιού της είναι η πρώτη της προτεραιότητα. «Είμαστε σαν παντρεμένοι ούτως ή άλλως. Είμαστε ήδη οικογένεια» συμπλήρωσε ο Ανδρέας Κομπόσης.

Πηγή: Yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου