Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

ΕΓΙΝΕ ΤΗΣ "ΞΕΜΑΛΛΙΑΣΜΕΝΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ" - ΣΚΟΡΔΑ VS ΜΑΤΣΟΥΚΑ (ΒΙΝΤΕΟ)

Ήταν μια συγκεκριμένη ερώτηση που έκανε η Φαίη Σκορδά στην Δήμητρα Ματσούκα που «άπλωσε» μια απέραντη αμηχανία στο πλατό του Πρωινό, που κράτησε για αρκετά λεπτά.
Καταλαβαίνουμε ότι όλη σου η ζωή αλλάζει σχετικά με τη δουλειά σου. Δηλαδή, ότι το κέντρο είναι η δουλειά σου και μετά έρχονται γύρω γύρω τα άλλα. Ισχύει αυτό;», ρώτησε η Φαίη. Στη συνέχεια ακολούθησε ο παρακάτω, μακρύς και με αρκετά υπονοούμενα διάλογος:
Δ.Μ. Ισχύει, μέχρι να συμβεί κάτι άλλο που να μπορεί να αλλάξει αυτό το δεδομένο. Ποτέ δεν έψαχνα κάτι άλλο.

Φ.Σ. Είσαι καλά και μόνη σου;

Δ.Μ. Είμαι καλά και μόνη μου. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που είναι ευτυχισμένοι αλλά αυτά συμβαίνουν ή δε συμβαίνουν. Θα πω ψέμματα αν σου πω ότι τώρα σκέφτομαι κάτι άλλο.

Φ.Σ. Το βράδυ όταν πέφτεις για ύπνο δε σκέφτεσαι…

Δ.Μ. Σκέφτομαι την Ελίζα Ντούλιτλ.

Τώρα εσύ πιστεύεις αυτό που λες;

Δ.Μ. Ναι, πίστεψέ με! Σκέφτομαι μόνο αυτό.

Φ.Σ. Θα προτιμούσες μια μεγάλη επαγγελματική επιτυχία ή θα προτιμούσες να συναντήσεις κάποιον που θα σε κάνει να τα βλέπεις όλα διαφορετικά;

Δ.Μ. Ελλείψει αυτού του κάποιου θα προτιμούσα την επιτυχία. Ας μην είμαι και απόλυτη.

Φ.Σ. Ναι, γιατί θα ήσουν λίγο προκλητική. Δεν σε αγχώνει αυτό το κομμάτι;Δ.Μ. Όχι, να αγχώσει εσένα που έχεις μεγαλώσει. Εμένα γιατί;

Φ.Σ. Στο λέω γιατί είσαι πάρα πολύ καιρό σε αυτή τη φάση. Αλλάξαμε κανάλια, δεν κατέβηκες από τη σκάλα, είμαι μόνη μου σε αυτή την καρέκλα…

Δ.Μ. Δεν αντιμετωπίζω μία συνέντευξη σαν την εξομολόγηση στον παπά της ενορίας μου. Ακόμη και να μου συνέβαινε κάτι δεν θα το μοιραζόμουν μαζί σου στον αέρα. Δεν επιθυμώ καμία άλλου τύπου δημοσιότητα, γιατί μία πιπεράτη λεπτομέρεια καπελώνει την ουσία της όποιας πρεμιέρας. Ο λόγος που κάνουμε συνεντεύξεις πριν τις πρεμιέρες είναι για να μιλήσουμε για τη δουλειά μας. Μπορώ να έχω ενδιαφέρον και μιλώντας για άλλα ζητήματα. Δηλαδή, εμένα με βρίσκω πολύ συμπαθητική.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου