Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΕΙ: "ΕΧΩ ΒΙΑΣΤΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ"- ΓΝΩΣΤΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ!!!


«Ναι, έχω βιαστεί. Από έναν σύντροφό μου την περίοδο που ήμασταν μαζί. Και, σε μια άλλη περίπτωση, από έναν ιδιοκτήτη μπαρ»,... είπε, στο Rolling Stone
H Έβαν Ράσελ Γουντ εξομολογήθηκε ότι την έχουν βιάσει δύο φορές και κάλεσε τις γυναίκες να μην σιωπούν όταν αντιμετωπίζουν περιστατικά κακοποίησης.

««Ναι, έχω βιαστεί. Από έναν σύντροφό μου την περίοδο που ήμασταν μαζί. Και, σε μια άλλη περίπτωση, από έναν ιδιοκτήτη μπαρ... Δεν πιστεύω πως ζούμε σε μια εποχή που ο κόσμος μπορεί ακόμα να μένει σιωπηλός. Όχι όταν η κατάσταση στην οποία βρίσκεται πλέον ο κόσμος μας έχει τόση κραυγαλέα μισαλλοδοξία και σεξισμό», είπε, στο Rolling Stone, η γνωστή ηθοποιός.

Η 29χρονη ηθοποιός, που το 2011 δήλωσε ανοικτά πως είναι αμφιφυλόφιλη και χαρακτηρίζει τον εαυτό της ως gender-fluid (προσανατολίζεται σεξουαλικά στη ρευστότητα του φύλου), παραδέχτηκε πως έχει βιώσει «φυσική, ψυχολογική και σεξουαλική κακοποίηση» εξαιτίας της σεξουαλικότητάς της. «Σχολιαζόταν πάντα ως μια φάση ή κάτι ανόητο, ή κάτι που κάνεις για να τραβήξεις την προσοχή. Πιστεύω πως με εκμεταλλεύονταν επειδή κάποιοι ήξεραν πως υπήρχε κάτι σε εμένα που μπορούσαν να εκμεταλλευτούν», επεσήμανε.

Λίγη ώρα αφότου οι αποκαλύψεις της έκαναν τον γύρο του κόσμου, η Γουντ δημοσίευσε στα social media ολόκληρο το email που έστειλε στο περιοδικό, στο οποίο, μεταξύ άλλων, αναφέρει:

«Άρχισα να αμφισβητώ τους λόγους για τους οποίους έμενα ασαφής σχετικά με τις εμπειρίες μου ως ενός κοριτσιού που μεγάλωνε στην Αμερική. Πιστεύω πως, όπως πολλές γυναίκες, δεν ήθελα να το μετατρέψω σε μια δραματική ιστορία, δεν ήθελα να στρέψω την προσοχή πάνω μου. Δεν χρειαζόταν να επιβεβαιώσω όσα έγιναν, το σημαντικό ήταν πως έγιναν πράγματα. Κακά πράγματα».

Προβολή εικόνας στο Twitter


http://www.news.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου