Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

ΧΡΗΣΤΟΣ ΙΑΚΩΒΑΤΟΣ: MEΓΑΛΟ ΑΓΚΑΘΙ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ Η ΑΠΟΧΗ!


Φίλες και φίλοι απευθύνομαι κύριος στους νεαρότερους ψηφοφόρους της ηλικίας μου και πιο κάτω η αποχή από της δημοτικές εκλογές δεν είναι λύση δεν αλλάζει κάτι δεν τιμωρεί κανέναν ΙΣΑ ΙΣΑ που μεγαλώνει το πρόβλημα όταν απέχουν οι άνθρωποι της γενιάς μου βοηθούν να επανεκλέγουν πάλι οι παλαιοί αυτή που μας έφεραν ως εδώ σε αυτό το χαλί της ανεργίας της κακής ψυχολογίας την στασιμότητα του δήμου
Την πελατειακή σχέση του. δημοτικού συμβούλου και όλης αυτής της νοοτροπίας μου μας έφερε μέχρι εδώ .

Οι δίκες μας γενιές καλούνται να πληρώσουν το μάρμαρο και να βγάλουν την χωρά και την πόλη από το αδιέξοδο.

Για αυτό λοιπόν την Κυριακή 18 Μάιου όλοι στης κάλπες καμία ψήφος χαμένη.

Σας ζήτω να με εμπιστότατε και να μου δώσετε την δύναμη να εκπροσωπήσω την γενιά μας στο δημοτικό συμβούλιο.

Δεσμεύομαι να κανό ότι περνά από το χέρι μου για ένα καλύτερο αύριο.


Με εκτίμηση,

Χρήστος Ιακωβάτος

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

«ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΣΤΕΛΙΟΣ ΔΙΒΑΡΗΣ»

.     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου