Τρίτη 29 Απριλίου 2014

ΝΙΚΟΣ ΤΖΟΚΑΣ: "ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΙΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ!"


Ονομάζομαι Τζοκας Νικολαος,ειμαι τελειόφοιτος Ηλεκτρονικης στο ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ και ειμαι 26 ετων.
Ειμαι γέννημα θρεμα Ζωγραφιωτης.Απο τα παιδικα μου χρονια εως και σημερα κατοικώ στην πολη του Ζωγραφου ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ.
Εδω πηγα σχολειο,εδω εκανα τα πρωτα ονειρα και εδω έκτισα τα πρωτα θεμελια της ζωης μου μαζι με τους συνομηλίκους και συνδημότες μου εχοντας τις ιδιες ανησυχίες και ερεθισματα με τους φιλους και συμμαθητες μου.


Το δικαίωμα στο ονειρο μιας καλύτερης καθημερινοτητας το εχουμε ΟΛΟΙ ανεξάρτητου ηλικιας....άλλωστε αν μη τι αλλο πρεπει να δοθεί επιτελους λογος και ρολος στην νεα γενια.
Ετσι πηρα λοιπον την αποφαση να ασχοληθω ενεργα με τα κοινα...να βαλω τα δυνατα μου για εναν καλυτερο Δημο,για ενα καλυτερο αυριο για ολους εμας ΜΑΖΙ για τον Δημο μας!!!

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!

Νίκος Τζόκας Υπ.δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό της υπ.Δημάρχου Ζωγράφου, Τίνας Καφατσάκη, ¨"Μαζί για την πόλη μας"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου