Τρίτη 15 Απριλίου 2014

ΑΛΕΞ. ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ: "ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ!"


Πολύ ενεργή συμμετοχή στα social media έχουν οι υπ.δημοτικοί σύμβουλοι του Παν.Αγγελόπουλου της Ακομμάτιστης Δημοτικής Ένωσης "Ζωγράφου Μπροστά".

Ένας από πιο νέους σε ηλικία υποψηφίους, ονόματι Αλέξανδρος Ηλιόπουλος (24 μόλις ετών), ανάρτησε το εξής:

"Πρίν μια εβδομάδα έδωσα τα χέρια με τον υπ.Δήμαρχο Ζωγράφου Παναγιώτη Αγγελόπουλο,που ηγείται του συνδυασμού ''Ζωγράφου Μπροστά''.Η αγάπη των νέων μέσα απο τα social media,μου έδωσε ''φτερά'', να συνεχίσω δυναμικά τον αγώνα μου.Είναι αν μη τι άλλο ευχάριστο να σε διαβάζει και να σε βλέπει με θετικό μάτι νέα γενιά πολλώ δε μάλλον τώρα,που οι εποχές είναι δύσκολες και κρίσιμες.Εκθέτω για πρώτη φορά τον εαυτό μου στα κοινά και θα ήθελα τη συμπαράστασή σας σε αυτή τη δύσκολη και πρωτόγνωρη προσπάθεια.Η δική σας στήρηξη με γεμίζει πάθος και δυναμική έτσι ώστε να αγωνιστώ για να κάνω ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό,για το καλό της πόλης που μεγάλωσα και αγαπώ! Άλλωστε ως νέος άνθρωπος έχω και την όρεξη και τη θέληση να κάνω την πόλη μου καλύτερη..
Σας ευχαριστώ όλους απο καρδιάς!"


Σχόλιο: Ο κ.Αγγελόπουλος αν μη τι άλλο έχει κάνει εξαίσια επιλογή υποψηφίων για τον συνδυασμό του και την πόλη του. Άλλωστε πρέπει να δοθεί επιτέλους ρόλος και λόγος στη νέα γένια! 


Διαβάστε επίσης: 

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΑΡΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ Π.ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ "ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου