Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

TA ΔΑΚΡΥΑ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΓΚΑΛΗ!


Δεν μπόρεσε να συγκρατήσει εχθές το βράδυ τα δάκρυά του ο κορυφαίος Ελληνας μπασκετμπολίστας Νίκος Γκάλης όταν βρέθηκε μπροστά σε 6.000 φιλάθλους του Αρη στο Παλέ Ντε Σπορ στη Θεσσαλονίκη.

Στην πλευρά του βοηθητικού του «Αλεξανδρείου» είχε στηθεί μια τεράστια φανέλα με το νούμερο «6» ενώ το γήπεδο σείστηκε συθέμελα όταν έσβησαν τα φώτα για την παρουσίαση του Γκάλη. Ο παλαίμαχος άσος μπήκε στο παρκέ ακούγοντας το όνομά του ρυθμικά από την εξέδρα και τις ιαχές «Είσαι θεός μοναδικός» και «Τι την έκανε την μπάλα ο θεός» να δονούν την ατμόσφαιρα.

«Αυτό είναι το σπίτι μου. Αυτή είναι η οικογένειά μου. Είναι η πρώτη φορά που νιώθω έτσι, που είμαι τόσο συγκινημένος από τη μέρα που γεννήθηκε η κόρη μου», πρόσθεσε ο Νίκος Γκάλης, που μπήκε στο παρκέ με τη γνώριμη μουσική που έβγαινε ο Αρης στο γήπεδο τις Πέμπτες και τα Σάββατα. Μια τεράστια κίτρινη φανέλα με το νούμερο 6 σηκώθηκε στον ουρανό του Παλέ. «Δεν υπάρχει μεγαλύτερη τιμή από το να κρεμάει η αγαπημένη του ομάδα τη φανέλα του ψηλά. Κάλλια αργά παρά ποτέ. Ευχαριστώ όλους τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές, τη διοίκηση του Αρη, τον κόσμο που πέρασε», είπε συγκινημένος ο Γκάλης, πριν τον διακόψουν ο Γιαννάκης, με τον Φιλίππου που του πάσαραν μια μπάλα για να κάνει τα μαγικά του. Στη συνέχεια ο Γκάλης έκανε το καθιερωμένος «ζντο» με τους παίκτες του Αρη και έδωσε το τζάμπολ για να αρχίσει το φιλικό 20 λεπτών του Αρη με την Λιμόζ του Παναγιώτη Γιαννάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου