Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

BOMBA BENIZEΛΟΥ: "ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!"


Τα αμυντικά σχέδια της χώρας βρίσκονται στο σπίτι του Ευάγγελου Βενιζέλου. Κι' αν σας κλέψουν κύριε Βενιζέλο;

«Μήπως δεν έχω ψηφιακή φωτοτυπία των αμυντικών σχεδίων της χώρας από τη θητεία μου στο υπ. Άμυνας; Βεβαίως και έχω. Πώς πήγαινα στο ΝΑΤΟ;». είπε πριν από λίγο.Και ρωτάμε, πώς είναι δυνατόν, να υπάρχουν τα ΨΗΦΙΑΚΑ αμυντικά σχέδια της χώρας και κάπου άλλου εκτός από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας.

Διευκρινίσεις για την... βόμβα Βενιζέλου

Στα αμυντικά σχέδια της χώρας τα οποία είναι στο σπίτι του Ευάγγελου Βενιζέλου, όπως είπε ο ίδιος, αναφέρθηκε και ο Πάνος Καμμένος και ο Αλέξης Τσίπρας.

Ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνος Καμμένος, ζητώντας περαιτέρω διευκρινίσεις για το θέμα. Να σημειωθεί ότι αμέσως μετά, όταν πήρε το λόγο ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, ανέφερε για το θέμα, «πώς είναι δυνατόν να κρατά κάποιος σπίτι του δημόσια έγγραφα από την εποχή που ήταν στο Υπουργείο Άμυνας;».

«Γιατί», ρώτησε ο κ. Τσίπρας, «δεν υπήρξε η από το νόμο υποχρεωτική καταγραφή και επιστροφή τους (των εγγράφων) στο υπουργείο Άμυνας».

«Αν ανοίξετε περιοδικά, θα βρείτε, πολλές περισσότερες λεπτομέρειες από αυτές που έχω εγώ στα χέρια μου», απάντησε ο Βενιζέλος, σχετικά με τα ψηφιακά αμυντικά σχέδια που έχει σπίτι του, όπως είπε ο ίδιος νωρίτερα, ενώ ούτε λίγο ούτε πολύ είπε ότι η δήλωση του αυτή στα πλαίσια του χιούμορ. «Έχετε γίνει τώρα και υπερευαίσθητος στα αμυντικά θέματα» είπε απευθυνόμενος στον κ. Τσίπρα. Ωστόσο, το ερώτημα παραμένει. Πόσο νόμιμο και πόσο ασφαλές είναι το γεγονός ότι η ασφάλεια της χώρας δεν βρίσκεται στο Πεντάγωνο αλλά σε κάποιου πρώην υπουργού το σπίτι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου