Mε τρεις φωτογραφίες και μια ανάρτηση της στο Facebook εξέφρασε την οργή της η δημοσιογράφος Μαρία Καρχιλάκη η οποία αγανάκτησε με έναν οδηγό δημοτικού λεωφορείου στο Χαλάνδρι. Ο οδηγός είχε παρκάρει ΠΑΝΩ σε ένα πεζοδρόμιο, καταλαμβάνοντας όλο τον χώρο, υποχρεώνοντας τους πεζούς να βγουν στο δρόμο και να περπατήσουν.
Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012
ΕΞΑΛΛΗ Η ΚΑΡΧΙΛΑΚΗ ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ!
Mε τρεις φωτογραφίες και μια ανάρτηση της στο Facebook εξέφρασε την οργή της η δημοσιογράφος Μαρία Καρχιλάκη η οποία αγανάκτησε με έναν οδηγό δημοτικού λεωφορείου στο Χαλάνδρι. Ο οδηγός είχε παρκάρει ΠΑΝΩ σε ένα πεζοδρόμιο, καταλαμβάνοντας όλο τον χώρο, υποχρεώνοντας τους πεζούς να βγουν στο δρόμο και να περπατήσουν.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου