Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ο ΑΛΒΑΝΟΣ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΗΝ "ΒΕΒΗΛΩΣΗ" ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ


Aπελαύνεται τελικά ο Αλβανός που ανέβασε στο διαδίκτυο το βίντεο με την βεβήλωση της Ελληνικής σημαίας γιατί στον έλεγχο που του έγινε διαπισώθηκε ότι...δεν διέθετε τα απαραίτητα έγγραφα για την παραμονή του στη χώρα μας.
Σύμφωνα με το thebest.gr, μέχρι τώρα δεν έχει «δέσει» η συμμετοχή στο προσβλητικό βίντεο του νεαρού Αλβανού που έχει συλληφθεί καθώς ήταν εκείνος που το ανέβασε στην σελίδα του στο facebook. Ο νεαρός υποστηρίζει ότι ένας φίλος του από την Αλβανία του έστειλε το επίμαχο βίντεο και εκείνος έκρινε σκόπιμο απλά το ανεβάσει στο διαδίκτυο.

Πάντως κατά την διάρκεια της έρευνας που έγινε αποδείχθηκε ότι το επίμαχο βίντεο δεν είχε μαγνητοσκοπηθεί στον Χελμό αλλά στη θέση Κούξι, στην Αλβανία. Ο φάκελος της έρευνας παραδόθηκε στον εισαγγελέα Καλαβρύτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου