Οι έδρες των ταξί σε Αττική και Θεσσαλονίκη παραμένουν ως έχουν, ενώ στις υπόλοιπες περιοχές της χώρας, θα αποφασίζουν τα περιφερειακά συμβούλια εντός δύο μηνών από την έναρξη ισχύος του νόμου.
Υπερψηφίστηκε στο σύνολό του το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών, το οποίο περιλαμβάνει και την τροπολογία του Μάκη Βορίδη για την απελευθέρωση του επαγγέλματος των ταξί.Αργά το βράδυ της Τρίτης ψηφίστηκαν κατά πλειοψηφία, μετά από ονομαστική ψηφοφορία που είχε ζητήσει ο ΛΑΟΣ, τα άρθρα 83 και 84 για τις έδρες των ταξί, καθώς και η τροπολογία για την πιστοποίηση των ΚΤΕΟ, του νομοσχεδίου που αφορά ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Μεταφορών και Δημοσίων έργων.
Από την ψηφοφορία απουσίαζε ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας Γιάννης Ραγκούσης, ο οποίος είχε εκφράσει αντιρρήσεις για τον τρόπο που απελευθερώνεται το επάγγελμα των ταξί.
Σε σύνολο 225 βουλευτών, υπέρ των άρθρων 83 και 84 ψήφισαν 199 βουλευτές, ενώ 26 βουλευτές δήλωσαν ότι τα καταψηφίζουν.
Την τροπολογία για την πιστοποίηση των ΚΤΕΟ υπερψήφισαν 192 βουλευτές ενώ κατά τάχθηκαν 33 βουλευτές.
Νωρίτερα, σήμερα, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, υποχρεώθηκε να καταθέσει μια νέα αλλαγή στο νομοσχέδιο ύστερα από κοινή πρόταση του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ.
Με την τροποποίηση αυτή, οι έδρες των ταξί σε Αττική και Θεσσαλονίκη παραμένουν ως έχουν, ενώ στις υπόλοιπες περιοχές της χώρας, θα αποφασίζουν τα περιφερειακά συμβούλια εντός δύο μηνών από την έναρξη ισχύος του νόμου.
Προηγουμένως, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, Χρήστος Πρωτόπαππας είχε προειδοποιήσει ότι αν δεν γίνονταν οι αλλαγές που πρότεινε, τότε οι βουλευτές του κόμματος θα καταψήφιζαν όλα τα άρθρα για την απελευθέρωση του επαγγέλματος των ταξί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου