Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

ΜΟΝΗ ΔΗΛΩΝΕΙ Η ΕΛΕΝΑ ΡΑΠΤΗ!



Σε συνέντευξη της στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly», η όμορφη βουλευτής μίλησε για την προσωπική της ζωή ξεκαθαρίζοντας ότι: «Δυστυχώς, για όσους τους αρέσει να διαδίδουν σενάρια και ροζ φήμες, δεν υπάρχει τίποτε ενδιαφέρον στην προσωπική μου ζωή. Απολύτως τίποτε!»Τι απαντά όμως στις φήμες που κατά καιρούς έχουν ακουστεί για το πρόσωπο της;
«Μετά από 14 χρόνια στα κοινά, έχω μάθει ότι λίγο πριν τις εκλογές, κάποιοι επιλέγουν να διακινήσουν φήμες, με σκοπό να πλήξουν την παρουσία μου στην πολιτική. Όλα όσα φτάνουν στ΄αυτιά μου, είναι μέρος μιας αρρωστημένης πολιτικής παραγωγής, στημένης απ΄όσους έχουν συμφέρον». Δεν κρύβει μάλιστα, πως έχει κλάψει για «άθλιες φήμες. Για χτυπήματα κάτω από τη μέση. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα όμως με την καλόπιστη κριτική. Την επιζητώ, είναι τίμια, με κάνει καλύτερη».




BLOG.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου