Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

ΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ: ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΣΤΗ ΡΩΜΗ!


Λεπτομέρειες από την ζωή της, αλλά και όσα κάνει αυτή τη στιγμή στην Ιταλία, αποκάλυψε η Ρία Αντωνίου στην Τατιάνα Στεφανίδου, που την συνάντησε στη Ρώμη!«Από 18 χρονών πήρα μέρος σε πολλούς διαγωνισμούς. Στα καλλιστεία με πήγαιναν, δεν πήγαινα εγώ. Όταν είσαι σε αυτή την ηλικία και θες να ασχοληθείς με την μόδα, δεν ξέρεις ποιά βήματα πρέπει να κάνεις και εγώ άκουγα αυτούς τους ανθρώπους που μου έλεγαν και πήγα σε 10 καλλιστεία. Δεν ήταν όπως τώρα, που έχω σωστούς ανθρώπους», είπε το ξανθό μοντέλο που έχει γοητεύσει τους Ιταλούς.Όπως είπε, ο πατέρας της ήταν στο Πολεμικό Ναυτικό και η μητέρα της λάτρευε αλλά δεν ασχολήθηκε ποτέ με την μόδα. «Ο μπαμπάς μου ήταν αυστηρός, αλλά γλυκούλης παράλληλα. Ποτέ δεν μου είπε ότι κάτι δεν του άρεσε, αλλά ξέρω ότι μέσα του δεν συμφωνούσε και δεν συμφωνεί ακόμα με κάποιες φωτογραφήσεις που έκανα», εξιστόρησε η ίδια, ενώ αποκάλυψε πως στον τελικό του σόου οι γονείς της θα είναι εκεί!
Στην Ιταλία η Ρία βρέθηκε μετά από παρότρυνση του Ηλία Πανταζόπουλου: «ο Ηλίας είχε έρθει πριν από εμένα εδώ και αυτός το κανόνισε. Με πήρε τηλέφωνο μια μέρα και μου είπε για το «Ballado». Αυτός ήταν εξάλλου και η αφορμή που ήρθα εδώ, ήταν ο άνθρωπος που με έσπρωξε να έρθω, επειδή προφανώς πίστευε σε μένα πιο πολύ από εμένα».
«Ούτε εγώ έχω καταλάβει πώς βρέθηκα στο σόου χορού. Είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι τελικά και επέλεξαν εμένα», συνέχισε το μοντέλο και πρόσθεσε πως όσο και να της τα έχουν «χώσει» οι κριτές, ουδέποτε σκέφτηκε να περάσει στην αντεπίθεση. «Αυτό είναι ένας ρόλος, πρέπει να είναι έτσι για να βγει το σόου, ενώ εγώ είμαι αυτό που είμαι», συνέχισε και αποκάλυψε πως κάμερες καταγράφουν τα πάντα, ακόμα και στις πρόβες, κάτι που κάνει το παιχνίδι ακόμα πιο δύσκολο!
Η γλώσσα ήταν αυτό που την δυσκόλεψε, αφού ήξερε μόνο δύο λέξεις όταν πάτησε το πόδι της στην γειτονική χώρα. «Μπορώ να μιλάω, αλλά δεν μπορώ να συνεννοηθώ όπως π.χ. στα αγγλικά. Όσα λέει η επιτροπή τα καταλαβαίνω, ενώ ο παρτενέρ μου μου μεταφράζει κάποια γιατί εκείνη την στιγμή δεν μπορώ να πιάσω το 100%».
Πώς είναι όμως η ζωή ενός μοντέλου στη Ρώμη; «Είναι μια πάρα πολύ δύσκολη δουλειά, ειδικά στην Ιταλία όπου υπάρχουν μοντέλα από όλο τον κόσμο. Έχω μείνει και με άλλα μοντέλα, αλλά όταν πρωτοήρθα ήμουν μόνη μου, ήταν η πρώτη φορά που ταξίδεψα και έμεινα μόνη εκτός Ελλάδας. Έκανα επιδείξεις μόδας, καταλόγους, δόξα τω Θεώ», δήλωσε η Ρία και παραδέχθηκε πως οι αμοιβές είναι καλύτερες σε σύγκριση με την Ελλάδα.
«Δεν ισχύει τίποτα από όσα γράφτηκαν για τα προσωπικά μου. Δεν έχω χρόνο για να ερωτευτώ. Από την άλλη, έχω κάτι τόσο δυνατό στη ζωή μου και είμαι τόσο συγκεντρωμένη σε αυτό, που δεν έχω μυαλό για έρωτες», συνέχισε η Ρία, ενώ, αναφερόμενη στον δεσμό της με τον Ηλία Πανταζόπουλο τόνισε πως εξακολουθεί να είναι στο πλευρό της και να την στηρίζει. Μάλιστα,ετοιμάζουν μαζί ένα τραγούδι, το οποίο, λόγω της συμμετοχής της σέξι ξανθιάς στο σόου χορού, έχει μείνει ακόμα στην προετοιμασία!
Το ότι προκρίθηκε στον τελικό δεν το περίμενε ούτε η ίδια: «έλεγα στο πρώτο άντε στο δεύτερο live θα φύγω. Αλλά και εδώ που έφτασα, νιώθω ήδη νικήτρια», είπε χαρακτηριστικά, ενώ, σε ερώτηση της Τατιάνας αν σκέφτεται να γυρίσει στην Ελλάδα, απάντησε ότι δεν ξέρει και θα εξαρτηθεί από τι δουλειές θα προκύψουν. Πάντως, όπως τόνισε, δεν πρόκειται να ξανακάνει γυμνή φωτογράφηση...


Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου