Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

"Η ΗΛΕΚΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ"



Πέντε μήνες μετά την γέννηση της κόρης της η Πέγκυ Ζήνα μιλά για πρώτη φορά για την εγκυμοσύνη της, (στην διάρκεια της οποίας ο σύζυγός της Γιώργος Λύρας είχε σοβαρή περιπέτεια με την υγεία του), τον χαμό του πολυαγαπημένου της πατέρα, αλλά και το πρώτο της παιδί, το οποίο χαρακτηρίζει ως το θαύμα της ζωής της. «Ένιωσα ότι κρατούσα όλο τον κόσμο στα χέρια μου. Τίποτα δεν μπορούσε να συγκριθεί με ό,τι έζησα στο παρελθόν. Κάθε φορά που η μικρή έκλαιγε, ήταν ανήσυχη ή πεινούσε κι εμείς την ηρεμούσαμε νιώθαμε ότι ήμασταν δύο μικροί Θεοί που κάνουμε ευτυχισμένο ένα τόσο δα μικρό πλασματάκι. Αυτό μου έδωσε και μου δίνει καθημερινά μεγάλη ισορροπία. Επίσης το ότι δίνω και κάνω τα πάντα για το καλό του παιδιού μου με κάνει πιο ώριμη και πιο υπεύθυνη, αφού νιώθω ότι όλα θα έχουν αντίκτυπο πάνω του. Μέσα από την Ηλέκτρα γινόμαστε και εγώ και ο Γιώργος καλύτεροι άνθρωποι», δήλωσε.


Η Πέγκυ Ζήνα λέει ότι δεν σκέφτηκε πως θα πάρει κιλά ή θα αλλάξει το σώμα της ούτε για μια στιγμή. Ούτε καν την ένοιαξε το βάρος της: «Ξέχασα για λίγο την τραγουδίστρια, τη “γυναίκα καριέρας”, έβαλα τον εαυτό μου στην άκρη και το απόλαυσα με την καρδιά μου: έτρωγα πολύ! Ποτέ δεν σκέφτηκα “α, πως έγινα έτσι!”. Ήταν πολύ ευλογημένος ο σκοπός που αλλάζει το σώμα σου. Και αυτό το συμμεριζόταν και ο Γιώργος, ο οποίος με τραβούσε συνεχώς φωτογραφίες και μου έλεγε πόσο έχω γλυκάνει», ανέφερε στο ΟΚ!

Μιλώντας για τον πατέρα της που «έφυγε» όταν εκείνη ήταν 15 ετών, η Πέγκυ Ζήνα παραδέχεται ότι ακόμη της λείπει. «Ενιωσα αμέσως την απουσία του όταν γεννήθηκε η Ηλέκτρα. Ηταν η μεγαλύτερη απώλεια της ζωής μου. Τον έλεγαν Γιώργο και ήταν Κριός στο ζώδιο, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τον άντρα μου».



Σε ό,τι αφορά την περιπέτεια της υγείας του συζύγου της, το περασμένο καλοκαίρι, η ερμηνεύτρια είναι αποκαλυπτική: «Ήμουν 7.5 μηνών έγκυος όταν ο Γιώργος αντιμετώπισε ένα σοβαρό θέμα με την καρδιά του. Σε άλλη περίπτωση θα κατέρρεα αμέσως, όμως νομίζω πως μου έδινε δύναμη η κόρη μας η Ηλέκτρα. Επαιρνα από την μικρή πολλή δύναμη, πολύ θετική ενέργεια και αυτές οι 18 δύσκολες μέρες που ζήσαμε δεν μας έριξαν κάτω. Ελεγα μέσα μου πως πρέπει να σταθούμε δυνατές στον μπαμπά μας…. Κι εκείνος με την σειρά του μου εξολομολογήθηκε ότι πίεζε τον εαυτό του να γίνει γρήγορα καλά για να μην πάθω κάτι εγώ».




Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου