Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

AIN' T NO SUNSHINE!


Δεμένος στην καρέκλα και καθαρά από επαγγελματική διαστροφή είδα τα Sunshine Girls. Είπα χαλάλι μια ώρα από την ζωή μου, ας πάει στράφι αν είναι να καταξιώσω στην συνείδηση του αναγνωστικού κοινού τα tv stories, αλλά με το συμπάθιο.Όχι αναγνωστικό μου κοινό μεγάλη η χάρη σου, δεν θα πάθω εγώ νευρικό κλονισμό για την δική σου ενημέρωση. Χίλιες φορές να δω σε επανάληψη τα DVD του Χαρδαβέλα για τους εξωγήινους, όλες της εκπομπές τόσο της Βίκυς Φλέσσα, όσο και της Βίκυς Μιχαλονάκου, αλλά εγώ χτες έκανα όρκο βαρύ και μαζί μου χιλιάδες τηλεθεατές αν κρίνω από τα νούμερα τηλεθέασης. No more Sunshine…. Για το καλό της ψυχικής μου υγείας.

ΑΠΟΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΡΙΧΕΣ!!

Ωχ! Σύννεφα βαριά επάνω από το Πρωινό Αντ1. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Πρωινής Μελέτη ο Χρίστος Φερεντίνος έδωσε κόκκινη κάρτα σε συνεργάτιδα μακιγιέζ, καθώς την απέλυσε. Ποιό το κακό θα μου πείτε. Η τηλεόραση κόβει από παντού.

Το πρώτο ζήτημα έχει να κάνει με την επί εννέα χρόνια συνεργάτιδα σου, που όσο να ναι δεν την σχολάς έτσι απλά. Το μέγα ζήτημα, σύμφωνα με την Πρωινή εκπομπή, είναι ότι την έστειλε μέσω γραπτού μηνύματος. Και το παρασκήνιο οργιάζει καθώς οι κακές γλώσσες λένε πως η ατμόσφαιρα είναι κάτι παραπάνω από ηλεκτρισμένη όπως λέει και το άσμα της Βίσση. Φυσικά τώρα θα αναρωτηθείς τι μπορεί να έκανε η μακιγιέζ και την σχόλασε.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ ο Χρίστος δεν ήταν ικανοποιημένος καθώς η μακιγιέζ άφηνε εκτεθειμένο μέρος της κεφαλής που υπάρχει αραίωση. Δηλαδή τρίχες…

CELEBRITO-ΦΤΩΧΙΕΣ!

Αυτό και αν είναι δράμα. Μια είδηση θλιβερή που θα σε καταρρακώσει και δεν το θέλω λίγο πριν το τέλος της εβδομάδας. Ο Αλέξανδρος Παρθένης όπως ανέφερε η Πρωινή Μελέτη, δηλώνει ότι δεν έχει χρήματα για εξωτικό γαμήλιο ταξίδι και πάω να σκάσω.

Αυτό και αν είναι δράμα. Τιμημένε μου αναγνώστη ζει μεγάλο πακέτο η Ελληνική showbiz και φαρμακώνομαι. Που είναι οι λαμπερές εκείνες μέρες που η χλιδή ξεχείλιζε και που για πλάκα οι επώνυμοι έπαιρναν τα Liar jet για χώρες εξωτικές και όλο τυχαία διέρρεαν φωτογραφίες στα περιοδικά. Και τώρα ο Αλέξανδρος ολημερίς σερβίρει καφέδες και για γαμήλιο ταξίδι θα πάει Λουτράκι; Ε δεν το ανέχομαι…

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΥ

Και επίσημα βαψομαλλιάς πλέον ο Αντρέας Μικρούτσικος κάνει δυναμικό come back στην Κυπριακή τηλεόραση. Τι περιεχόμενο θα είναι θα σε γελάσω, δεν το πολύ κατάλαβα, αλλά σίγουρα θα έχει reality στοιχεία γιατί έκαστος στο είδος του και Μικρούτσικος στο ριάλιτι.

Έτσι ανανεωμένος βαψομαλλιάς, σε χρώμα κομοδινί αποκάλυψε στο δελτίο του Star ότι δεν έβλεπε τηλεόραση. Ούτε το Big Brother με την φίλη του Ρούλα Κορομηλά δεν είδε αφού αναρωτήθηκε αν όντως προβλήθηκε την περυσινή σεζόν και σταυροκοπιόταν ότι λέει αλήθεια. Αχ αυτά τα αθώα καρφιά πόσο με εξιτάρουν!!!

ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ

Ολοκληρώνοντας αυτή την στήλη έπος, σας εκλιπαρώ, σας ικετεύω, πείτε μου πια κοπέλα από το Next top Model έφαγε το αγγούρι στο Total Black Out και θα σκάσω. Μα πέντε λεπτά στην Τατιάνα χτες να αναρωτιούνται αν στις σκηνές που κόπηκαν στο μοντάζ, κατάφεραν να φάνε το αγγούρι. «Εγώ ναι», να λέει η μία, «Εγώ όχι», να λέει η άλλη και να μην μπορώ να βγάλω άκρη. Να ναι καλά η Δήμητρα Αλεξανδράκη που τελείωσε το σασπένς.

«Κορίτσια όλες φάγαμε το αγγούρι» και η συζήτηση επιτέλους μπήκε στις πραγματικές της διαστάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου