Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

"ΕΙΣΤΕ ΣΤΑ ΠΡΟΘΥΡΑ ΧΩΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ..ΠΑΡΕΛΑΣΗ??? 7 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ!!!"


Κατ'αρχάς φίλη μου να σου πω ότι σου μιλάω για την παρέλαση της..25ης,που πλησιάζει.
Η άλλη,της 28ης αργεί,οπότε θεωρώ ότι αν ΤΩΡΑ είστε σε φάση χωρισμού,μέχρι τον άλλο Οκτώβρη
...ποιος ζει και ποιος πεθαίνει...Άσε που κατά πάσα πιθανότητα η πρεμούρα για τον..Μήτσο
θα έχει γίνει πρεμούρα για τον.. Μπάμπη.Αλλά ας μην φλυαρώ άλλο και ας ξεκινήσω ΑΜΕΣΩΣ να
σου λέω για τον Μήτσο.

1. Σε ό,τι σου λέει θα απαντάς καταφατικά.Τα μα-μου,η φλυαρία και οι εξυπνάδες σου
ΚΟΜΜΕΝΑ ΜΑΧΑΙΡΙ.(ξέρω..θέλει πολύ υπομονή αυτό,αλλά τί στο καλό?2 μήνες φαντάζομαι
ΑΝΤΕΧΕΙΣ!!!Έτσι,δεν είναι???)
2. Μην προσπαθείς να λύσεις καμία διαφορά με την κουβέντα!(αν ήταν να λυθούν θα είχαν
λυθεί και δεν θα ήσασταν τώρα σε φάση χωρισμού)Πέρνα τον ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ στο υπνοδωμάτιο!
(ΑΝ τσακωθείτε και κει...ΜΗ διαβάζεις παρακάτω!ΑΔΙΚΟΣ ΚΟΠΟΣ..
3. Μη διανοηθείς να του παραπονεθείς,επειδή θέλει να δει αγώνα με τα φιλαράκια του ή να
πάει γήπεδο.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΗ ΣΤΙΓΜΗ.Και γω αν ήμουν στην θέση του θα σε χώριζα.(να δω
ποιον θα κράζεις τις Κυριακές μετά τις 25...)
4. Θέλει να πάει στα μπουζούκια με τους κολλητούς,να πετάξει λουλούδια και να γίνει στουπί??
Άστον να πάει.ΚΙΧ δεν θέλω να βγάλεις!
(ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ και γυρίσει σπίτι σας με την..λουλουδου!!!Ε αυτό είναι λίγο
βαρύ..σε αυτή την περίπτωση..ΜΙΛΑ!!Αλλά και πάλι,δεν θέλω να παρασυρθείς και..να τον πάρεις
απ΄τα μούτρα!!!Είπαμε...ΘΕΣ να βγάλετε παρέλαση!Ό,τι του πεις..με το σεις και με το σας σε
θέλω!Κυρία!Την λουλουδού όμως...ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΗ.Εν ψυχρώ.

5. Προσπαθεί να βρει 1000 τρόπους να τσακωθείτε ΜΠΑΣ ΚΑΙ αγανακτήσεις και αρχίζεις να μαζεύεις
τα μπογαλάκια σου μια ώρα αρχίτερα..Όχι καλή μου!Δεν θα του κάνεις το χατίρι!!!Μέχρι την
25η Μαρτίου θα αφήσεις τα μπογαλάκια σου ως έχουν!Φόρα ωτοασπίδες και ό,τι και να σου
λέει...ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!Θα μου πεις.."Μα θα με περάσει για τρελή!" Και θα σου πω.."ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ
ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ!ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ κιόλας.."Αλλά οι "μουγγές" ώρες-ώρες έχουν την χάρη τους!(αυτό
μου το τονίζει ΣΥΝΕΧΕΙΑ ο κολλητός μου.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί...)
6. Κάντον να σε λυπηθεί.Παίξτο λίγο "μόνη και απροστάτευτη"και βάζε τα κλάμματα συχνά.(ανά
3ωρο είναι καλά.Ανά 2ωρο ΟΧΙ.Είναι υπερβολή.)Αν το κλάμμα ΔΕΝ σου βγαίνει εύκολα...ΘΥΜΗΣΟΥ
Π Ο Τ Ε κάνατε SEX τελευταία φορά......Τώρα κλαις...το "Γιατί κλαις?" του μεγάλου αοιδού
Σταμάτη ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ΕΔΩ!......πφφφφφφφφ..τώρα που το ξανασκέφτομαι..αυτό μην το πολυσκέφτεσαι.
Άθελά σου θα μου "κάψεις" το κείμενο!Να βγάλουμε παρέλαση είπαμε..όχι ΝΑ ΜΗ προλάβουμε
ΟΥΤΕ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ!
7. ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΝΟΙΕΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο..ΑΓΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ σε απατάει...Καταρχάς ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!Και όλο αυτό
επειδή έπεσαν στα χέρια σου 6-7 μηνύματα σε μια άλλη και τις προάλλες ΝΟΜΙΣΕΣ ότι τον
άκουσες να λέει χαμηλόφωνα.."δεν μπορώ να μιλήσω τώρα μωρό μου,σε παίρνω μετά.."ΜΑ ΕΙΝΑΙ
ΔΥΝΑΤΟΝ να θεωρείς ότι ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΝΤΕ έχει γκόμενα???Καταρχάς παράκουσες.Εσύ το είπες ότι
μιλούσε χαμηλόφωνα άρα είναι ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ να είπε:"Δεν θέλω να μιλήσω τώρα,γιατί είμαι με το
μωρό μου.."
Επιπλέον..ΑΝ δε δεις με τα ματάκια σου ΜΗ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΧΝΑ.(και η παρέλαση βγαίνει στο χαλαρό..)
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΙΣ......ΓΡΑΨΕ ΜΟΥ.(οπότε η παρέλαση ΠΑΛΙ βγαίνει στο χαλαρό..)

PS. Μ'αυτά και μ'αυτά φίλη μου..ΡΑΨΕ από τώρα..φουστανέλα!!!
Λίγο αργότερα βέβαια...ΤΡΑΒΑ ΞΑΝΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΟΞΑ...(την φουστανέλα ΚΡΑΤΑ ΤΗ.ΜΠΟΡΕΙ
ΝΑ ΞΑΝΑΧΡΕΙΑΣΤΕΙ.Που δεν στο εύχομαι...)


Με αγάπη...
Αντωνία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου