Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ 2 ΠΟΝΤΟΥΣ...ΕΝΝΟΟΥΜΕ 2 ΠΟΝΤΟΥΣ!



- Τι θα κάνουμε σήμερα;
- Όπως είναι τώρα, απλά 2 πόντους πιο κοντά....και πάει και στα κάνει 3-4 πόντους κοντύτερα για να μην πούμε και παραπάνω!Σας έχει συμβεί ποτέ? Πολύ πιθανό!
Όταν μου συμβαίνει αυτό προσωπικά τρελαίνομαι... και νομίζω δεν είμαι η μόνη :) Έχω ακούσει από κομμωτή να μου λέει οτι μπορεί να έγιναν πιο κοντά αλλά θα κρατήσουν περισσότερο! Μα εγώ ΔΕΝ ΘΕΛΩ να κρατήσουν περισσότερο! Θέλω να μου αρέσουν και να νιώθω καλά ΤΩΡΑ! Όχι μετά από 20 μέρες!
Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να συνεννοηθείς με τον κομμωτή σου. Να μπορεί να σε καταλάβει αλλά κι εσύ να μπορείς να του εξηγήσεις. Αυτή είναι και η βάση ενός επιτυχημένου κουρέματος. Η σωστή επικοινωνία και η τήρηση των όσων έχουν συμφωνηθεί πριν το κούρεμα.
Μπορεί οι 4 πόντοι τελικά να πηγαίνουν πιο πολύ στην πελάτισσα αλλά δύσκολα θα το αποδεχθεί. Πρώτα από όλα γιατί δεν θα είναι προετοιμασμένη για κάτι τέτοιο και έπειτα θα νιώσει είτε οτι σας ξέφυγε το ψαλίδι είτε οτι δεν δείξατε προσοχή σε αυτά που σας ζήτησε και αγνοήσατε τα 'θέλω' της.

Διαβάστε περισσότερα στο HairCut

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου