Ο κ. Βορίδης ξεκαθάρισε ότι, η σύμβαση μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και της γερμανικής εταιρίας για το σύστημα σηματοδότησης των νέων επεκτάσεων του Μετρό, που αφορά τους εφτά νέους σταθμούς «θα προχωρήσει» ανεξάρτητα από το αν θα υπάρξει συμβιβασμός με την εταιρεία για την υπόθεση του… «λαδώματος» που αποτελούσε πάγια πρακτική επί σειρά ετών.
Έκανε μάλιστα γνωστό ότι, η συμφωνία θα περάσει το κατώφλι της Επιτροπής Οικονομικών υποθέσεων μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα μη παραλείποντας να σημειώσει τα οφέλη που θα αποκομίσουν οι κάτοικοι της πρωτεύουσας μόλις οι σταθμοί ολοκληρωθούν, μεταξύ αυτών η έκλυση 130 τόνων λιγότερων διοξειδίου του άνθρακα και τριάντα χιλιόμετρα λιγότερα αυτοκίνητα.
Από την πλευρά του ο κ. Παπαδημούλης τάχθηκε υπέρ της λειτουργίας των νέων σταθμών, εγκάλεσε όμως την παρούσα αλλά και τις προηγούμενες του ΠΑΣΟΚ και ΝΔ ότι «δεν είχαν την πολιτική βούληση να διαλευκάνουν το σκάνδαλο, να πάρουν χρήματα και με ένα μέρος από αυτά να χρηματοδοτήσουν τα εν λόγω έργο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου