Αναμφισβήτητα το Facebook είναι αυτή τη στιγμή η μεγαλύτερη ιστοσελίδα στον πλανήτη, με εκατομμύρια χρήστες από όλο τον κόσμο και περίπου 2 εκατομμύρια Έλληνες και Ελληνίδες που το επισκέπτονται καθημερινά για να έρχονται σε επαφή με τους φίλους τους, να παίζουν παιχνίδια, να ενημερώνονται και να ψυχαγωγούνται.Ήδη, πάνω από 1000 κομμωτήρια της χώρας έχουν παρουσία μέσα σε αυτό, είτε με προσωπικό προφίλ, είτε με ομάδα ή με σελίδα. Ας δούμε μερικές συμβουλές που απευθύνονται σε κομμωτήρια, σχετικά με το τί πρέπει να προσέχουν και πως να έχουν μια αποδοτική παρουσία μέσα στο τεράστιο αυτό κοινωνικό δίκτυο. Σημειώνουμε πως όλες οι συμβουλές προέκυψαν από πραγματικές περιπτώσεις που είτε διαπιστώσαμε είτε ενημερωθήκαμε μιας και το HairCut.gr και η ομάδα του χρησιμοποιεί το Facebook από το 2008.
1. Μια σωστή παρουσία κομμωτηρίου – τα βασικά
Πολλά κομμωτήρια έχουν επιλέξει την υπηρεσία των προσωπικών προφίλ για την παρουσία τους. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης του fb, αυτό απαγορεύεται καθώς τα προφίλ απευθύνονται σε πρόσωπα και όχι σε επιχειρήσεις. Όσα προφιλ διαφημίζουν επιχείρηση κινδυνεύουν με οριστική διαγραφή ανά πάσα στιγμή από τους διαχειριστές της ιστοσελίδας.
Διαβάστε περισσότερα στο HairCut

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου