Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΩΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΤΑ CARREFOUR ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ!!!


ΚΑTAΓΓΕΛΙΑ 

Tην περίοδο των εορτών από 8/12/2011 μέχρι 21/12/2011 ψωνίζοντας εγώ και η γυναίκα μου
μαζέψαμε 10 αυτοκόλλητα κουπόνια... για την γιορτομανια plus της αλυσίδας super market carrefour. Για να συμπληρώσουμε τα απαιτούμενα 12 κουπόνια και να κερδίσουμε 10 ευρώ πήγα στο carrefour Μαρινόπουλος στη λεωφόρο Χανίων - Μουρνιων και ψωνίζοντας μεταξύ των άλλων επέλεξα προϊόντα αξίας.
Πήγα στο ταμείο και με έκπληξη μου διαπίστωσα ότι σύμφωνα με την απόδειξη δεν δικαιούμαι κανένα κουπόνι. Μετα από παράπονα, παραδέχτηκαν ότι κατά λάθος έγινε. (Εγώ νομιζω εσκεμμένα, διότι το λάθος δεν αφορούσε 1 προϊόν και πιθανόν και στις προηγούμενες αποδείξεις να υπήρχαν αυτά τα λάθη.) Τελικά μου συμπεριέλαβαν για κουπόνια τα προϊόντα που φαίνονται στην φωτοτυπημένη συνημμένη απόδειξη με στυλό (αστεράκι.)

 Εκτός την γαλοπούλα με την αιτιολογία ότι αφορούσε τα προϊόντα εν Ελλάδι. Στις 30/12/2011 προσκόμισα το βιβλιαράκι με 12 κουπόνια και την κάρτα club την δική μου για να πάρω την επιταγή των 10 ευρώ. Όμως μου ειπαν οτι δεν τα δικαιούμαι διοτι ολα τα κουπόνια πρεπει να ειναι μαζεμενα απο την ιδια κάρτα club. Αυτό όμως, νομιζω δεν διευκρινίζεται στους ορους και οι καταναλωτες εχοντας υπ' οψη τις προηγουμενες χρονιες, μαζευουν κουπονια με τις καρτες της οικογένειας και συγγενών αλλά επιταγή τζίφος!

Πιστευω πως τα λάθη και οι έξυπνοι προς όφελός τους όροι γίνονται συστηματικά από τις πολυεθνικες αλυσίδες super market.



ANAΓΝΩΣΤΗΣ ( από Τromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου