ΜΑΣ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ Κ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΥΟΥΜΕ!!!
Λυπάμαι για ότι χρειάστηκε να φτάσω μέχρι εδώ, αλλά είναι τόσο απερίγραπτη η αδιαφορία των υπευθύνων που σε βγάζει έξω από τα ρούχα σου..Στην περιοχή της Γλυφάδας, χωρίς σταθερό τηλέφωνο και ίντερνετ από τις 16/12/2011, χωρίς καμιά προειδοποίηση, μέχρι και την ώρα που γράφω αυτά τα λόγια, χωρίς καμιά απολύτως δικαιολογία από τους υπεύθυνους στο κέντρο βλαβών (13888) του ΟΤΕ, πάρα μόνο ότι "υπάρχει καλωδιακή βλάβη η οποία έχει ανατεθεί σε συνεργείο"...Την υπεύθυνη του κέντρου δε - με την οποία μίλησα νωρίς το πρωί - την περιμένω, ακόμη, να με πάρει τηλέφωνο να με ενημερώσει σχετικά με την αποκατάσταση...και σε όλα τα παραπάνω έρχεται να προστεθεί και η αίτηση μεταφοράς που έχω κάνει για αλλαγή παρόχου, 10 ημέρες πριν, η οποία βάζει σοβαρή υποψηφιότητα για υπόνοια ότι κάτι άλλο πρέπει να συμβαίνει....
Αυτή είναι λοιπόν η τεχνική υποστήριξη του ΟΤΕ για την οποία καυχιέται όλα αυτά τα χρόνια??
Ντροπή σας λοιπόν γιατί μας χρεώνετε μέχρι και την ανάσα που αναπνέουμε στο ακουστικό.
Ανδρέας Β. Τογαντζης
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου