Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΕΣ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΔΩΝ!

Σε 17 σημεία... SOS θα πρέπει να έχουν (ακόμα πιο πολύ) στραμμένη την προσοχή τους οι οδηγοί που θα κινηθούν το διάστημα των εορτών στην εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών.
Πρόκειται για τα σημεία όπου το πλάτος του οδοστρώματος μειώνεται, προκειμένου να δοθεί χώρος στα εργοτάξια που έως πριν από ένα έτος λειτουργούσαν για την ανακατασκευή του άξονα. Σαφώς λιγότερα είναι τα «προβληματικά» σημεία στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο.

Εκεί όπου τα φιλόδοξα σχέδια για τη δημιουργία μιας σύγχρονης εθνικής οδού «πατούσαν» στη βελτίωση του υφιστάμενου δρόμου, τα έργα σταμάτησαν... αλλά τα προβλήματα παρέμειναν. Ως εκ τούτου, τα περισσότερα επικίνδυνα σημεία βρίσκονται στην εθνική οδό Κορίνθου- Πατρών, καθώς πρόκειται για ένα έργο που ακολουθεί σε μεγάλο βαθμό την παλαιά χάραξη. Ας δούμε τα πιο προβληματικά σημεία:

Λίγα είναι τα προβλήματα που θα συναντήσουν όσοι οδηγοί κινηθούν μέχρι το Ξυλόκαστρο. Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις υπάρχουν μόνο σε τρία σημεία και για μικρό αριθμό χιλιομέτρων.

Μετά το Ξυλόκαστρο και μέχρι το Δερβένι, οι οδηγοί θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί. Εργοτάξια υπάρχουν δίπλα στο οδόστρωμα σε τρία σημεία, συνολικά σε μήκος επτά χιλιομέτρων.

Από το Δερβένι έως την Ακράτα βρίσκεται και το μεγαλύτερο σε μήκος προβληματικό σημείο: από το 145ο έως το 151ο χιλιόμετρο η κυκλοφορία περιορίστηκε για την κατασκευή στεγάστρου και άλλων τεχνικών έργων.

Αρκετά σημεία χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής και στο τμήμα από Καλάβρυτα έως Αίγιο, όπου οι οδηγοί «μπαινοβγαίνουν» σε τμήματα με περιορισμένες λωρίδες κυκλοφορίας.

Από το Αίγιο έως την Πάτρα, οι οδηγοί θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί σε ακόμα τέσσερα σημεία, όπου πραγματοποιούνταν εργασίες για την κατεδάφιση και ανακατασκευή της γέφυρας Μεγανίτη, την κατασκευή των σηράγγων Παναγοπούλας και του κόμβου Ρίου.

Η Ολυμπία Οδός, η εταιρεία που διαχειρίζεται τον άξονα θα μοιράζει φυλλάδιο με όλα τα «επικίνδυνα» σημεία στα διόδια, προτρέποντας τους οδηγούς να μην κάνουν «σφήνες» και προσπεράσεις πριν από τις ζώνες των έργων και να κρατούν τις αποστάσεις ασφαλείας.

Όσον αφορά τους υπόλοιπους άξονες:

Στην εθνική οδό ΚορίνθουΜεγαλόπολης (κοινοπραξία Μορέας) δεν υπάρχουν προβλήματα στο κατασκευασμένο τμήμα μέχρι τα Παραδείσια. Οι οδηγοί που κατευθύνονται προς Καλαμάτα βγαίνουν μετά τα Παραδείσια στην παλαιά εθνική οδό Μεγαλόπολης-καλαμάτας. Ενώ όσοι κινούνται προς Σπάρτη βγαίνουν προσωρινά από τον κόμβο Τεγέας για να εισέλθουν στην παλαιά εθνική οδό Τρίπολης- Σπάρτης.

Στην εθνική οδό Αθήνας-θεσσαλονίκης (διαδοχικά οι κοινοπραξίες Νέα Οδός, Κεντρική Οδός, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου) οι οδηγοί δεν αναμένεται να συναντήσουν ιδιαίτερα προβλήματα. Προσοχή χρειάζεται στον Μαλιακό, καθώς δεν έχει ολοκληρωθεί η ανακατασκευή του δρόμου, με αποτέλεσμα οι οδηγοί να «μπαινοβγαίνουν» στα παλαιά και νέα τμήματα. Μετά τον Μαλιακό, προσοχή στο 466ο χιλιόμετρο (ρεύμα προς Αθήνα), ανάμεσα στη Μεθώνη και το Αιγίνιο Πιερίας, όπου υπάρχει για 600 μέτρα αποκλεισμός της αριστερής λωρίδας λόγω προβλήματος στο οδόστρωμα.

Τέλος, στην Ιόνια οδό, από Αντίρριο έως Ιωάννινα (κοινοπραξία Νέα Οδός) οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις αφορούν τμήματα που δεν συνδέονται με το εθνικό δίκτυο και συνεπώς δεν θα επιβαρυνθεί η κίνηση των οχημάτων.

Απαγόρευση φορτηγών
Υπενθυμίζεται ότι την Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου και την Πέμπτη 5 Ιανουαρίου θα υπάρχει απαγόρευση κίνησης φορτηγών στο εθνικό οδικό δίκτυο στο εξοδικό ρεύμα από Αθήνα. Ενώ στην αντίθετη κατεύθυνση τη Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου, τη Δευτέρα 2 Ιανουαρίου και την Παρασκευή 6 Ιανουαρίου. Και, όπως υπενθυμίζει κάθε χρόνο η Τροχαία, κανόνας πρέπει να είναι το να μην υπερεκτιμούμε τις οδηγικές μας ικανότητες και τεχνικές δυνατότητες των οχημάτων μας, αλλά να οδηγούμε με υπευθυνότητα και περίσκεψη.

Πηγή :Η Καθημερινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου