Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

O αρχηγός της Εθνικής Ελπίδων Κύπρου αποκαλύπτεται...




Γραφει ο Χριστόδουλος Παρλάς

AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ

Ο Μάριος Αντωνιάδης είναι 21 ετών γεννήθηκε στην Λευκωσία και από μικρός αγωνιζόταν στις ακαδημίες του ΑΠΟΕΛ. Τα τελευταία 4 χρόνια βρίσκεται στο ρόστερ της πρώτης ομάδας και είναι βασικό στέλεχος και αρχηγός της Eθνικής Ελπίδων Κύπρου.
- Αρχικά συχαρητήρια για την νίκη σας σήμερα με αντίπαλο την Βοσνία. Πες μας λίγα λόγια για το παιχνίδι.

Πρώτα απ όλα ήταν μια πολύ σημαντική νίκη για εμάς γιατί δώσαμε απάντησης σε κάποιους που μας αμφισβητούσαν το τελευταίο διάστημα.Και όπως γνωρίζετε οι περισσότεροι ποδοσφαιριστές δεν αγωνίζονται στις ομάδες τους.

-Μάριε πως βλέπεις το μέλλον των κυπρίων ποδοσφαιριστών ;

Χλωμό γιατί οι περισσότεροι Kύπριοι ποδοσφαιριστές δεν έχουν χρόνο συμμετοχής στις ομάδες τους,και ήδη προσπαθούν να Κυπροπιήσουν ξένους ποδοσφαιριστές για την Eθνική Aνδρών.

-Ποια είναι τα συναισθήματα σου όταν αγωνίζεσαι με το εθνόσημο ;

Eίναi τιμή για κάθε ποδοσφαιριστή να αγωνίζεται με την Εθνική της χώρας του έτσι και εγώ είμαι πολύ περήφανος και μακάρι κάποτε να μπορέσω να αγωνίστω στη Εθνική Ανδρών.

-Τα τελευταία χρόνια είσαι μέλος της πρώτης ομάδας του ΑΠΟΕΛ. Πως είναι να κανείς προπόνηση δίπλα σε μεγάλα όνοματα ;

Είναι πολύ σημαντικό για εμένα να βρίσκομε καθημέρα δίπλα σε ποδοσφαιριστές με τέτοια εμπειρία και πιστεύω έχω πολλά να κερδίσω από αυτούς.


-Πιστεύεις πως είσαι έτοιμος να αγωνιστεις αν σου το ζητήσει ο προπονητής σου ;

Ναι είμαι σε μια ηλικία που νιώθω έτοιμος να αγωνιστώ όταν μου το ζητήσει ο προπονητής μου.

-Σε ποια θέση μέσα στο γήπεδο σου αρέσει να αγωνίζεσαι ;

Παίζω σαν κεντρικός αμυντικός και αριστερά στην άμυνα.Αλλά μου αρέσει περισσότερο η θέση του κέντρου αμυντικού.

-Έχεις κάποιο ποδοσφαιριστή ως πρότυπο ;

Ναι τον Χριστό Κοντή ο οποίος με βοήθησε πολύ από τον πρώτο καιρό που πήγα στην πρώτη ομάδα και μου έμαθε πολλά μυστικά της θέσης όπου αγωνίζομαι.

-Θα μας πεις ποιο ειναι το μυστικό της φετινής πορείας του ΑΠΟΕΛ στην Ευρώπη ;

Δεν υπάρχει κάποιο μυστικό απλά η σκληρή δουλειά,ομαδικότητα και πειθαρχεία.Επίσης ρόλο παίζει και η εμπειρια που έχουν κάποιοι ποδοσφαιριστές στιην ομάδα.

-Τέλος κλείνοντας θελεις να στείλεις κάποιο μήνυμα στους οπαδούς του ΑΠΟΕΛ που και φέτος είναι εκπληκτικοι ;

Πιστεύω πως είναι οι καλύτεροι οπαδοί στην Κύπρο και όχι μόνο και να συνεχίσουν να είναι τοσο εκδηλωτική για να βοηθούν την ομάδα σε Κύπρο και Ευρώπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου