Η απόφαση του πρωτοδικείου Αθηνών, σύμφωνα με την οποία είναι νόμιμη η δημοσίευση σε εφημερίδες και ιστότοπους, διαφημίσεων για στοιχήματα σε αθλητικά γεγονότα που παρέχουν αλλοδαπές εταιρείες μέσω Internet...
Αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη για τα οικονομικά του Tύπου (και του Διαδικτύου), σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο.Σύμφωνα με το δικαστήριο, οι σχετικές δημοσιεύσεις είναι νόμιμες, καθώς «η διεξαγωγή στην Ελλάδα τυχερών παιγνίων μέσω Internet ανήκει στην αποκλειστική δικαιοδοσία του Δημοσίου και όχι στον ΟΠΑΠ».
Η απόφαση αυτή, που προήλθε από πρωτοβουλία 5 πρακτόρων του ΟΠΑΠ, πλήττει βέβαια τον ίδιο τον ΟΠΑΠ(ο οποίος έκανε παρέμβαση στη σχετική δίκη). Καθώς το μονοπώλιό του αποδυναμώνεται σημαντικά με την απόφαση αυτή, σε μια πολύ κρίσιμη περίοδο για τη διαμόρφωση της συνολικής αγοράς τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα.
Πράγματι, μέχρι σήμερα ο ΟΠΑΠ αμφισβητούσε τη συνολική νομιμότητα της παρουσίας των εταιρειών διαδικτυακού στοιχήματος και αυτό καθιστούσε νομικά επισφαλή την πραγματοποίηση των σχετικών διαφημιστικών δαπανών. Τώρα οι σχετικές δαπάνες απελευθερώνονται και οι ενδιαφερόμενοι αν λάβουν διαδικτυακές άδειες, έχουν ισχυρό κίνητρο να επενδύσουν διαφημιστικά πριν προλάβει να αναπτυχθεί το δίκτυο των VLT, τόσο από τον ίδιο τον ΟΠΑΠ, όσο και από τους ιδιώτες παρόχους.
Το στοίχημα στο Διαδίκτυο θα γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστικό, σε σχέση με το επίγειο στα επόμενα χρόνια. Όσο θα αυξάνεται η χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και η δυνατότητα του διαδικτυακού στοιχήματος μέσω κινητού, αφού το επίγειο στοίχημα και κυρίως το ΚΙΝΟ, απευθύνονταν σε κοινωνικές ομάδες χαμηλότερων εισοδημάτων, που ως τώρα δεν είχαν ως επί το πλείστον πρόσβαση στο Διαδίκτυο.
Άσχετα πάντως από τον ανταγωνισμό που θα αναπτυχθεί μεταξύ των παικτών της εξελισσόμενης πλέον ταχύτατα αγοράς τυχερών παιγνίων, είναι βέβαιο ότι για τον Τύπο ιδιαίτερα, ο οποίος βρίσκεται σε δεινή θέση από πλευράς δανειακών υποχρεώσεων, σε σχέση με τα πραγματικά του έσοδα από κυκλοφορία και διαφήμιση, κάθε καλό νέο αποτελεί «μάννα εξ ουρανού».
Η νέα αυτή στρατηγική ανταποκρίνεται επίσης και στη νέα καταναλωτική συμπεριφορά, που αναπόφευκτα θα διαμορφωθεί στη χώρα τα επόμενα χρόνια, καθώς οι καταναλωτές θα είναι όλο και πιο ευαίσθητοι στις τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών που αγοράζουν, ακόμα και αν αυτό αφορά σε ελάχιστα μόνον ευρώ. Ουδέν κακόν αμιγές καλού, που έλεγαν και οι αρχαίοι.
Πηγή:marketingweek.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου