Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2016

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΙΜΟΥ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ...ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!!


Η απάντηση της εταιρείας για τις μαϊμού εκπτώσεις!
Η εταιρία, μετά τη δημοσιοποίηση του περιστατικού που συνέβη λόγω «Black Friday», παίρνει θέση και ενημερώνει σχετικά…

Αγαπητοί,

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το περιστατικό που περιγράφετε είναι μεμονωμένο κι οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος. Το συμβάν προέκυψε σε συγκεκριμένο κατάστημα και αφορά σήμανση (ταμπελάκι) που τοποθετήθηκε εκ παραδρομής σε λάθος προϊόν.

Σας ενημερώνουμε ακόμη ότι ο συγκεκριμένος κωδικός προϊόντος δεν συμμετείχε στο Black Friday κι ούτε εντάχθηκε ποτέ σε οποιοδήποτε προωθητικό υλικό προς τους πελάτες μας, τους οποίους εμείς οι ίδιοι παρακινούσαμε από την πρώτη στιγμή να φτιάξουν τη λίστα των αγορών τους, να τσεκάρουν τις τιμές και να τις συγκρίνουν με τις σημερινές.

Προς αποκατάσταση της αλήθειας θα θέλαμε ακόμη να σημειώσουμε ότι οι τιμές των προϊόντων μας είναι καταγεγραμμένες στο ηλεκτρονικό μας σύστημα. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο πελάτης στο ταμείο θα πλήρωνε την τιμή που αναφέρεται στο ηλεκτρονικό μας σύστημα, δηλαδή τα 669€.

Για την υλοποίηση της συγκεκριμένης ενέργειας και με στόχο να προσφέρουμε επιλογές στους πελάτες μας δημιουργήθηκαν τιμές και ταμπελάκια Black Friday για 13.000 κωδικούς. Στο πλαίσιο αυτό, είναι πιστεύουμε ανθρώπινο να γίνονται λάθη και παραλείψεις. Σε κάθε περίπτωση έχουμε τη διάθεση να τα αναγνωρίζουμε και να τα διορθώνουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου